کد خبر: ۱۶۰۰۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: همه از این تیم تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند و این فشار را روی ما زیاد کرده ‌است.

به گزارش 598،فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد 2 تساوی اخیر فجرسپاسی گفت: فکر می‌کنم در فوتبال اکثر افراد به نتیجه نگاه می‌کنند و کسی کاری به انجام بازی خوب ندارد. همه چیز در نتیجه آخر بازی خلاصه می‌شود. متاسفانه خوب بازی می‌کنیم و می‌توانستیم مس کرمان و فجرسپاسی را شکست دهیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه مجید جلالی به عدم گل شدن موقعیت‌ها توسط بازیکنانش اعتراض داشت، عنوان کرد: بحث گل زدن و این چیزها نیست. تیمی که گل می‌زند همه بازیکنان در آن نقش دارند و تیمی که گل می‌خورد نیز چنین شرایطی دارد. کمی درگیر مسائل روحی و روانی هستیم و باید خودمان را هر چه زودتر با شرایط مناسب تطبیق دهیم. این اتفاق ممکن است برای هر تیمی بیفتد. مسائل زیادی در برد و باخت دخیل است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

طالبی در مورد اینکه فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم شده است، خاطرنشان کرد: در لیگ امسال فاصله تیم‌ها بسیار کم شده و تقریبا بازیکنان در همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند. همین موضوع کار را یک مقدار سخت کرده و شرایط فنی و تاکتیکی تمامی تیم‌ها را بهبود بخشیده است. در لیگی که 4 تیم اوت شدند، بازیکنان خوب آنها به عضویت سایر تیم‌ها درآمدند. به همین خاطر وضعیت سخت شده است.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه فکر می‌کنم بتوانم با پیروزی مقابل سایپا به وضعیت خود سروسامان دهم، اظهار داشت: اصلا در مورد بازی‌ها نمی‌توان صحبت کرد. در یک بازی از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم اما نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. ما از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداریم اما فشار روی تراکتورسازی و مخصوصا این تیم بسیار زیاد است. همه با توجه به مهره‌ها و ستاره‌هایی که جذب شدند انتظار قهرمانی دارند. یکی دو هفته نتوانستیم نتیجه بگیریم باید عجله کنیم و به شرایط خود سامان دهیم. در لیگ امسال یک پیروزی یا یک شکست باعث می‌شود 4-5 رده جایگاه شما در جدول تغییر کند.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان تراکتورسازی از شرایط مالی ناراحت هستند و قصد اعتصاب داشتند، عنوان کرد: این صحبت‌ها حاشیه‌هایی است که برای تیم ما درست می‌کنند بازیکن و باشگاه به فکر شرایط‌شان هستند و اگر مشکلی باشد باید حل شود. البته بحث مالی برای ورزشکار انکارناپذیر است اما این موضوع دلیلی بر نتیجه‌ گرفتن نیست.

طالبی در مورد هواداران تراکتورسازی اظهار داشت: تمام فکر و ذهن تیم شاد کردن دل هواداران پرشور تیم است. وقتی یک بازی را با تساوی بدون گل به پایان می‌رسد خود ما ناراحت می‌شویم و دوست نداریم هوادارانمان غمگین شوند. انشاءالله تیم تلاش خود را می‌کنیم تا با کسب نتایج مناسب تیم را به وضعیت خوبی برسانیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها