کد خبر: ۱۶۰۰۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و کار سختی مقابل آنها داریم.
امید خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی فولاد خوزستان در دربی این شهر گفت: خوشحالم دربی را بردیم. بعد از 19 بازی بدون شکست فصل گذشته در دربی مخالف صنعت نفت شکست خوردیم اما این بار با استفاده از آن تجربه توانستیم دربی را از استقلال خوزستان ببریم. در 5 دقیقه اول غافلگیر شدیم و گل خوردیم اما پس از بازگشت اعتماد به  نفس تیم توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه فولاد 5 بازی متوالی است به پیروزی می‌رسد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم باز هم رکوردشکنی کرده باشیم . یادم نمی‌آید فولاد 5 بازی پشت هم پیروز شده باشد. انشاءالله این نتایج خوب ختم به قهرمانی شود.

خالدی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس و اینکه در دیدار دوستانه قبل از شروع فصل این تیم را شکست دادند،‌اظهار داشت: بازی تدارکاتی با مسابقه رسمی فرق زیادی دارد. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید حواس‌مان جمع باشد در حال حاضر در صدر جدول هستیم و باید جایگاه خود را حفظ کنیم و در این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در مورد شکست پرسپولیس در هفته گذشته اظهار داشت: البته آنها با دریافت گل در دقیقه 92 شکست خوردند. پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و فوتبال را با حساب و کتاب بازی می‌کند. انشاءالله این دیدار جذاب و تماشایی از آب درآید.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه با توجه به فراهم نبودن شرایط ورزشگاه غدیر اهواز ممکن است در آسیا در شهر دیگری میزبانی کنند،‌گفت: این همه زحمت کشیدیم فولاد آسیایی شود تا هدیه‌ای به مردم خوزستان دهیم در شان شهر ما نیست که در آسیا در استان دیگر بازی کنیم. امیدوارم هر چه زودتر برنامه‌ای ریخته شود و این بازی را در خوزستان برگزار کنیم. حیف است بعد از  4- 5 سال که  فولاد به موفقیتی نمی‌رسید حالا به آسیا رفتیم این شرایط به وجود بیاید. فکر می‌کنم چند سال پیش نیز فولاد بازی‌های آسیایی خود را در تهران انجام داد اما ما دوست داریم در خوزستان بازی کنیم و توان خود را نشان دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها