کد خبر: ۱۵۹۹۷۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
استقلال آن شادابی همیشگی را نداشت، تیم ما نه آماده‌سازی داشته و نه بدنسازی، ما حتی بازیکنی در مجموعه‌مان داشتیم که درست چند روز مانده به آغاز بازی‌ها به مجموعه تیم اضافه شد
سایت گل- استقلال پس از پیروزی مقابل تیم بوریرام تایلند در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خود را برای بازی در خانه مقابل شاگردان منصور ابراهیم‌زاده آماده می‌کند. با منصور پورحیدری رئیس کمیته فنی این باشگاه در آستانه این دیدار گفت‌و‌گویی داشته‌ایم:

بازی استقلال مقابل بوریرام چطور بود؟ ظاهرا کادرفنی خیلی از عملکرد تیم راضی نبود؟

ما قبل از این بازی در کمیته فنی فیلم بازی‌های تیم تایلندی را دیده بودیم و نظر نفرات بر این بود که این تیم، تیم خوبی است که از سرعت خوبی بهره می‌برد و مجموعه منسجمی را دست و پا کرده. این تیم از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌کرد که بعضا تبعه تایلند شده بودند و با چم و خم فوتبال آسیایی آشنا بودند. بوریرام را در این بازی تیم دونده و بانظمی دیدم که بازی مقابل آن برای استقلال در مقابل تماشاگران خودی سخت بود و من معتقدم بازی برابر این تیم در بازی برگشت در بانکوک به مراتب راحت‌تر خواهد بود. بوریرام بهترین مولفه‌ای که در این بازی داشت این بود که با دوندگی اجازه نداد استقلال در زمین خود شاکله تیمی‌اش را شکل دهد.

با توجه به این نتیجه خفیف، این استقلال بود که ضعیف عمل کرد یا بوریرام خیلی قدر بود؟

همانطور که گفتم بوریرام خیلی دونده و جنگنده ظاهر شد و اجازه نداد تیم ما شکل بگیرد، مضاف بر این باید بگویم کهاستقلال هم آن شادابی همیشگی را نداشت، تیم ما نه به آن صورت آماده‌سازی داشته و نه بدنسازی، ما حتی بازیکنی در مجموعه‌مان داشتیم که درست چند روز مانده به آغاز بازی‌ها به مجموعه تیم اضافه شد. به همین دلیل بازیکنی مثل تیموریان مصدوم می‌شود، هاشم بیگ‌زاده، جمشیدیان و ساموئل به تیم مصدومین اضافه می‌شود و شما می‌بینید که تیم در این مقطع از فصل آن شادابی مطلوب مدنظر ما را ندارد.

از صحبت‌های کادرفنی بعد از بازی به نظر می‌آمد که چندان از بازی تیم راضی به نظر نمی‌رسند؟

خب این طبیعی است که انتظارات از این استقلال بالا باشد منتها اینکه باید مشکلات و منوانع سر راه را هم دید، اگر بگوییم استقلال در این بازی خوب نبود، این خیلی نمی‌تواند انصاف باشد چرا که تیم با این همه مشکلاتی که به بخشی از آن اشاره کردم، نتواند به هماهنگی لازم و آمادگی بنی ایده آل برسد و اگر این آمادگی ایده‌آل مدنظر را نداشته باشیم، قطعا آمادگی و انسجام تاکتیکی هم بدست نخواهد آمد.

با توجه به فاصله زمانی مناسب باقی مانده تا بازی برگشت، به نظر شما آن هماهنگی مدنظر بدست می‌آید؟

ببینید! این فرصت فرصت خوبی است تا استقلال به هارمونی مدنظر خود رسیده و روی اصل بدنی بچه‌ها کار بیشتری انجام شود، مضاف بر اینکه در این مدت بچه‌هایی که مصدوم بودند هم به مجموعه می‌توانند اضافه شوند، به شرطی که بین کی‌روش و قلعه‌نویی هماهنگی به عمل بیاید تا بازی حساس و سرنوشت‌ساز استقلال در بازی برگشت که یک بازی ملی محسوب می‌شود با پیروزی نام ایران همراه شود.

بازی با راه آهن را چطور می‌بینید؟

خب بازی با راه‌آهن هم مثل بقیه بازی‌ها سخت است، تیم راه آهن تیم خوبی است و همیشه مقابل ما تیم دست و پا بسته‌ای نبوده ولی به هر حال ما باید این بازی را در خانه با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در ادامه از قافله قهرمانی عقب نمانیم.

حرف پایانی؟

جا دارد در آخر تشکر کنم از همه هوادارانی که از استقلال حمایت کردند تا بتوانیم از نام ایران در آسیا دفاع کنیم، در ثانی حرکت ارزنده علی پروین و سردار رویانیان از مجموعه پرسپولیس شایسته تقدیر است و ما به عنوان یک استقلالی از محبت و وقت‌شناسی این عزیزان تشکر می‌کنیم و من امیدوارم استقلال بتواند پاسخ این همه محبت را با قهرمانی در آسیا بدهد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها