کد خبر: ۱۵۹۹۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
قلعه‌نویی:
سرمربی استقلال از برنامه ریزی لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: به ما گفتند این تیم استقلال ایران است اما در برنامه‌ریزی به این صورت برخورد نشد.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و راه‌آهن سورینت گفت: تشکر ویژه از طرفداران استقلال دارم که هفته گذشته روز باشکوهی را رقم زدند و از وحدت ملی لذت بردم.

وی ادامه داد: راه‌آهن سورینت چند امتیاز دارد که بارزترین آنها حضور ابراهیم‌زاده مربی این تیم است که در تیم ملی کنارم قرار داشت. تیم‌های ابراهیم‌زاده همیشه خوب بازی می‌کنند. این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. مشکل اساسی تیم ما بر می‌گردد به تمرینات اول فصل و اینکه بچه‌های ما از نظر بدنی عقب هستند و ریکاوری و بدنسازی مناسبی انجام ندادند.

قلعه‌نویی اظهار داشت: ما کج‌دار و مریز در حال طی کردن مسیر هستیم و به همان علتی که گفتم ملی‌پوشان ما مصدوم می‌شوند. باید برای مسابقات آماده شویم، تمرین کنیم و ملی‌پوشان خود را به مرز کامل آمادگی برسانیم.

قلعه‌نویی گفت: نمی‌خواهم در خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ ورود کنم اما ای کاش به جای فردا، دوشنبه بازی می‌کردیم و دیدار بعدی ما هم روز جمعه برگزار می‌شد. با این حال تابع قانون هستیم و مجبور به تمکین کردن. همیشه تابع قانون هستم اما چه بهتر بود که یک نگاه و برنامه‌ریزی مدون‌تری صورت می‌گرفت. یک ماه پیش به مسئولان سازمان لیگ نامه زدیم. می‌دانستم در این مقطع به تیم ما فشار زیادی وارد می‌شود اما دوستان توجه زیادی نکردند. 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در یک تورنمنت حضور داریم و این هم دومین بازی ما است، البته در تورنمنت‌ها بازیکنان به صورت شبانه‌روز در اختیار تیم هستند اما برای ما چنین نیست.

وی تاکید کرد: امیدوارم در آینده برای سایر نمایندگان فوتبال ایران در آسیا برنامه‌ریزی بهتری صورت بگیرد. به ما گفتند این تیم استقلال ایران است اما در برنامه‌ریزی به این صورت برخورد نشد.

سرمربی استقلال درباره بازیکنان مصدوم و محروم استقلال گفت: وضعیت آندرانیک تیموریان و بیک‌زاده برای این بازی هنوز مشخص نیست و حضور آنها 50-50 است. ضمن آنکه احمد جمشیدیان نیز مدت زیادی است که مصدوم است.

قلعه‌نویی درباره درخواستش برای استراحت دادن به بازیکنان استقلال و عدم همراهی آنها در اردوی پرتغال تیم ملی تصریح کرد: بسیار سپاسگذار خواهم شد که این زمان 10، 12 روزه را تا پیش از بازی با بوریرام به ما بدهند چرا که کمک بزرگی به نماینده ایران خواهد بود.

وی افزود: بازیکنان ملی‌پوش ما نه خوب استراحت و نه خوب بدنسازی کردند و این فرصت 10، 12 روزه می‌تواند این مشکل را برطرف کند و به همین دلیل از کی‌روش می‌خواهیم بازیکنان استقلال را به اردوی پرتغال دعوت نکند. از امید نمازی هم خواستم این موضوع را با کی‌روش در میان بگذارد.

سرمربی استقلال گفت: اگر این فرصت به ما داده شود می‌توانیم از نظر بدنی برای بازیکنان خود کار کنیم و یکی، دو بازی تدارکاتی خوب هم انجام دهیم تا بازیکنان تیم به هماهنگی برسند. به عنوان نمونه تیموریان هم اکنون با تیم هماهنگ نیست و در هر بازی تنها 10، 15 دقیقه به میدان می‌‌رود. او از نظر بدنی مشکل دارد و این فرصت به ما کمک خواهد کرد تا این بازیکنان شرایط بهتری پیدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها