کد خبر: ۱۵۹۹۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
بختیاری‌زاده:
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ایمان دارم می‌توانیم استقلال را شکست دهیم و بازیکنانمان توانایی زیادی دارند.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی خوزستان و اینکه گل‌های زیادی این بازی نشان از جذابیتش دارد، اظهار داشت: البته به عقیده من گل زیاد نشانه کیفیت بالای بازی نیست و اگر در مسابقه‌ای گل کمی به ثمر برسد نشان از کفیت کم بازی ندارد. در کل می‌توانست حتی بازی بهتر از این باشد.

وی افزود: در دقیقه 30 نیمه اول 10 نفره شدیم و دیگر نتوانستیم شکل اولیه خود را ادامه دهیم، ما خوب بودیم اما می‌توانستیم برنده شویم. فولاد هم تیم بسیار خوبی است نمی‌توانم بگویم با این شکست وضعیت کار ما سخت شد مثل هفته قبل شکست خوردیم و تیم آنقدر قدرت دارد که بتوانیم مثل هفته قبل به مسابقات بازگردیم. بهتر از فولاد کار کردیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه گل زودهنگامی به ثمر رساندند اما نتوانستند از آن دفاع کنند، اظهار داشت: ابتدای بازی گل زدیم و حتی در ادامه می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم و کار حریف را تمام کنیم. نباید اجازه دهیم تفکرات حریف به ما دیکته شود و باید عملکرد خودمان را در مدت زمان بیشتری ادامه دهیم.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنان فولاد به خصوص بختیار رحمانی از او تعریف کرده‌اند و اعلام داشته‌اند همچنان پس از رفتن بختیاری‌زاده از او مشورت می‌گیرند، اظهار داشت: بازیکنان فولاد لطف دارند، آرزوی من موفقیت آنهاست و من هم افتخار می‌کنم زمانی همبازی آنها بودم. انشاءالله تمام این بازیکنان آینده درخشانی داشته باشند. باید بدانند وظیفه آنها سنگین است و لیاقت بیشتر از اینها را دارند، فولاد فقط نماینده تیم خود نیست، بلکه آنها نماینده خوزستان هستند که می‌توانند در آسیا موفق شوند.

مدافع استقلال در مورد اینکه آیا شعار علیه سرمربی حرکت درستی است، گفت: خوشبختانه دیروز تماشاگران فقط تیم را تشویق کردند و پس از باخت نیز کار خود را ادامه دادند. طرفداران هر دو تیم رفتار مناسبی داشتند. قول می‌دهم تمام توان خود را در ادامه بگذاریم و سعی می‌کنیم که تیمی بسازیم که عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد دیدار مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: در این مسابقه 3 اخطاره هستم، اما در کنار بازیکنان حضور دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نتیجه بگیرد. قادر هستیم که به موفقیت برسیم و هیچ شکی به مجموعه تیم ندارم. ایمان دارم می‌توانیم استقلال را شکست دهیم، هرچند که کار بسیار سختی است باید با پیروزی بر این دیدار فشار را از روی خود برداریم و اگر باز هم باختیم چیزی تمام نشده و در ادامه با تمرینات بهتر می‌توانیم شرایط مناسبی را رقم بزنیم. تعطیلی لیگ این فرصت را پس از هفته هفتم فراهم کرده تا نواقص خود را برطرف کنیم.

وی در پایان در مورد جایگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: دنبال حضور در مکان‌های بالایی جدول هستیم، شک ندارم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. ابتدا باید از این شرایط خارج شویم و سپس به دنبال رسیدن به بالا جدول باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها