کد خبر: ۱۵۹۷۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: جمع‌بندی در مورد نتایج تیم را به هفته هفتم موکول کردیم و پس از آن عملکرد بازیکنان و کادر فنی را ارزیابی خواهیم کرد.

به گزارش 598،حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: بازی خوبی بود، در خارج از خانه توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و  هفته آینده در دیدار مقابل سایپا بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اعلام کرده بود بعد از هفته هفتم ارزیابی‌اش از عملکرد تیم را اعلام می‌کند و آیا اکنون از عملکرد تیم رضایت دارد، خاطرنشان کرد: باید منتظر هفته هفتم بمانیم و آن وقت از عملکرد تیممان جمع‌بندی داشته باشیم، ما تاکنون 4 بازی خارج از خانه داشته‌ایم که نتایج خوبی به دست آورده ایم اما در دیدارهای خانگی امتیاز مناسبی کسب نکردیم. باید منتظر بازی با سایپا باشیم تا به یک جمع‌بندی قابل قبول دست‌ پیدا کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه سرانجام بازیکن برزیلی حاضر در تست این تیم چه شد، اظهار داشت: این بازیکن مورد تائید کادر فنی قرار نگرفت و به نوعی دیپورت شد و به کشور خود بازگشت.

زینی‌زاده در مورد اینکه آیا درخواستی به باشگاه العربی کویت داشتند و خواهان جذب عبدالعزیز سلیمی بازیکن این تیم شده‌اند، گفت: چنین درخواستی را ارائه نکردیم و اصلاً چنین کاری را انجام ندادیم.

وی در مورد اینکه قرار بود دو بازیکن نیجریه‌ای در تمرینات تیمش حاضر شوند، خاطرنشان کرد: امروز وضعیت این دو بازیکن را بررسی می‌کنیم و اگر کارنامه آنها واقعا مناسب بود تا ظهر برنامه حضور آنها در تمرینات برای دادن تست را فراهم می‌کنیم.

زینی‌زاده در مورد وضعیت فلاویو لوپز، خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته پرونده این بازیکن را پیگیری می‌کنیم همانطور که قبلاً گفتیم با وکیل این بازیکن صحبت کردیم و او می‌خواست به عضویت تیمی لهستانی در بیاید ، ما برای دادن رضایت نامه حق تراکتورسازی را درخواست کردیم اما آنها مخالفت کردند به هرحال این موضوع را بررسی می‌کنیم تا به حق خود دست پیدا کنیم. این بازیکن با ما قرار داد داشته اما به ایران بازنگشته است.

مدیرعامل تراکتور سازی در مورد شرایط تسویه حساب با عقیل اعتمادی بازیکن فصل قبل تیم خود، عنوان کرد: با عقیل اعتمادی مشکلی نداریم و به او نامه‌ای ارسال کردیم. نماینده قانونی یا خود بازیکن باید به باشگاه بیایند اما آن طرف مرزها نشسته‌اند، صحبت می‌کنند یا نامه می‌نویسند، این کار منطقی نیست باید به باشگاه بیایند تا صحبت‌های خود را انجام دهیم.

زینی‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتور‌سازی مشکلات مالی دارد و بازیکنان این تیم قصد داشتند اعتصاب کنند، خاطرنشان کرد: میانگین 29، 30 تا 35 الی 40 درصد به بازیکنانمان پرداخت کردیم، در یک هفته آینده تلاش می‌کنیم تا کل پرداختی های تیم را حداقل به 30 درصد برسانیم. مشکل مالی وجود ندارد و نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر پرداختی‌هایمان جلو است.

وی در پایان در مورد اینکه آیا به دلیل دو تساوی اخیر با کادر فنی و بازیکنان جلسه‌ای خواهند داشت، گفت: کادر فنی با بازیکنان صحبت می‌کنند و اگر نیازی باشد ما نیز این کار را می‌کنیم البته تلاشمان این است که مدتی بگذرد و نتایج کلی تیم را یکجا بررسی کنیم. این موضوع را محول کردیم به پایان هفته هفتم و آنوقت جمع‌بندی کاملی خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها