کد خبر: ۱۵۹۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۲۶ تير ۱۳۹۰
پس از این که جامعه شبه روشن فکری و جریان های معاند با استفاده از روش های غیر اخلاقی سعی در ایجاد تقابل بین فیلم های "اخراجی ها 3" و "جدایی نادر از سیمین" داشتند تا شکست سیاسی خود را اینبار در صحنه سینما جبران نمایند حالا دوباره عده ای به دنبال همان فضا با اکران و فروش خوب فیلم ورود آقایان ممنوع پرداخته تا شاید بتوانند شکست قبلی خود را که هنوز مدت زیادی از آن نگذشته کمرنگ تر کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از سایت های خبری که از این موج حمایت می کند سایت آینده است که وابسته به آقازاده لندن نشین است و خط و مشی سیاسی آن برای کسانی که کمی با فضای سایبر سر و کار دارند کاملا  آشناست.

این سایت که همواره خطوط خود را بر خلاف انتخاب آگاهانه توده های ملت ایران انتخاب می کند در عرصه فرهنگی نیز همواره در حال مقابله با گرایشات مردم می پردازد و نمونه بارز آن حمله های بی دریغش به فیلم "اخراجی ها" ست که مردم بارها با حضور خود در سالن های سینما بر تایید کار مورد پسند خود صحه گذاشته اند.

سایت آینده این بار با مشاهده فروش خوب فیلم ورود آقایان ممنوع که ناشی ساختار قابل قبولی دارد با استفاده از آمار ناهمسان و مغالطه آمیز سعی کرده تا فروش خوب این فیلم را بالاتر از "اخراجی ها" نشان داده و در نتیجه خود و همفکرانش را با این دروغ شیرین تر از حقیقت از کابوس اخراجی ها که در آن گرفتار شده اند، نجات یابند.

نگاهی به برخی از این آمار خالی از لطف نیست. این سایت در مقایسه آمار فروش دو فیلم اینگونه نتیجه گیری کرده که فروش ورود آقایان ممنوع بیشتر از اخراجی ها بوده و حال آنکه اگر به جزئیات آمار ارائه شده بنگریم مغلطه صورت گرفته روشن می گردد.

برای فیلم اخراجی ها کل فروش تهران را بر کل روزهای اکران تقسیم کرده که کاملا اشتباه است چرا که این فیلم تنها به مدت سی تا چهل روز از تعداد در خور ملاحظه ای سینما برخوردار بوده و از طرف دیگر برای "ورود آقایان ممنوع" این روزها که با سی سینما سپری میکند محاسبه شده است. اگر بخواهیم به صورت صحیح و تطبیقی بررسی کنیم آمار زیر کمک بیشتری در روشن شدن تفاوت دو فیلم می کند.

اخراجی های 3 در مدت 34 روز با 31 سینما 17,819,245,000
ورود آقایان ممنوع در مدت 26 روز و 30 سینما 11,293,920,000

نکته دیگر بحث تیزرهای تلویزیونی و حمایت های دیگر از جمله بلیط های نیم بها است که این دیگر دروغی آشکار است چرا که بدون مبالغه تعداد تیزر های پخش شده از فیلم پایاپای است و این برای تلویزیون بین های حرفه ای کاملا مشخص است. مسئله بلیط های نیم بها هم که نیاز به توضیح ندارد و با مراجعه به ایستگاه های مترو باجه های فروش "ورود آقایان ممنوع" که بلیط نیم بها به فروش می-رسانند و این مسئله چندین بار هم از برنامه هفت پخش شده، مشخص است. نکته جالب آن هم این است که پخش کننده  فیلم یک نفر هست و آن هم موسسه فیلمیران است و خود علی سرتیپی هم بر رعایت عدالت بین این فیلها و حتی "جدایی نادر از سیمین" صحه گذاشته است.

اما نکته دیگر که در این گزارش مغفول مانده، تکتازی فیلم "ورود آقایان ممنوع" است چرا که بدون رقیب به نمایش درآمده و تبلیغات منفی هم علیه فیلم صورت نگرفته است و این خود یک امتیاز برای فروش بیشتر فیلم می باشد جدا از آن تبلیغات منفی و فضای غیر اخلاقی که در مجامع رسانه ای برای اخراجی ها ایجاد کردند که سایت آینده هم به این راحتی ها نمی تواند این موضوع را کتمان نماید.

بدیهی است که این آقازاده فراری و سایت متبوعش با تمسک به این گونه بازی ها همواره از مردم ایران شکست خواهند خورد.

"خبرنامه دانشجویان ایران" فارغ از تایید محتوای این آثار تنها به افشای نقشه های شوم مخالفان ملت را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها