کد خبر: ۱۵۹۶۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
پرداخت پول برای بازگرداندن بازیکنان به ایران عوام‌فریبانه است/
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به نظرمن پرداخت پول برای بازگرداندن بازیکنان به کشور از لیگ امارات کاری عوام‌فریبانه است.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد مایلی کهن شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به باخت‌های اخیر سپاهان اظهار کرد: هم تیم ما و هم سپاهان در بازی‌های گذشته خود نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و با وجود اینکه من برای بازی‌های گذشته از بازیکنانم راضی بودم، در این بازی‌ها نتایج خوبی نگرفتیم.

وی افزود: همیشه تیمی که خوب بازی می‌کند، تیمی نیست که نتیجه بگیرد و ما 11 امتیاز در بازی‌های اخیر خود از دست داده‌ایم و سپاهان نیز مثل تیم ما با مدیریت و کادر و بازیکنان خوبی دارد که این مسئله باعث می‌شود ما بازی مشکلی مقابل این تیم پیش‌رو داشته باشیم اما به دنبال کسب امتیاز هستیم و با بازی‌های بیشتر طبیعتا عملکرد تیم ما بهتر می‌شود .

سرمربی تیم صبای قم پیرامون محروم و مصدومان تیمش در این بازی بیان کرد: گفتن این مسئله جزء اسرار تیم است و اصولا در دقیقه 90 مشخص می‌شود که چه بازیکنی در ترکیب حضور دارند اما مرتضی کاشی که پیش از این مصدوم بوده به تمرینات ما رسیده و کیوان امرایی نیز در تمرین دیروز مصدوم شد.

پرداخت پول برای بازگرداندن بازیکنان به ایران عوام‌فریبانه است

وی پیرامون اینکه پرسپولیس در صدد بازگرداندن خلعتبری به لیگ ایران با پرداخت پول‌های سنگین بوده، افزود: قصد ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم و کاری به شخص خاصی ندارم اما غیرت و عرق ایرانی این نیست که به این بازیکن مبلغ سنگینی بدهند و او را در ایران نگه دارند چون با این کار از فردا امارات همه بازیکنان ما را می‌خواهند و ما باید هزینه کنیم که این بازیکنان را در ایران نگه داریم.

مایلی کهن پیرامون تغییر نام لیگ ایران افزود: فراموش نکنیم که اول خودمان نام لیگ‌مان را خلیج فارس گذاشتیم که آنها نیز در واکنش به این کار نام لیگشان را به خلیج مجعول گذاشتند و اگر این مسئله یک مسئله سیاسی بود، ما در این مسئله خوب عمل نکردیم و اگر ما اسم دیگری می‌گذاشتیم آنها نیز این کار را نمی‌کردند.

وی پیرامون اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با گرفتن کمک از مردم زمینه بازگرداندن خلعتبری به ایران را فراهم کرده، خاطرنشان کرده: مردم همیشه لطف کرده‌اند و نیاز نیست به ما پول دهند که آقای ایکس یا وای از ایران خارج نشود و به نظرم این یک کار عوام‌فریبانه است چون اگر مردم را دوست داریم، باید به این پیشنهادات اهمیتی ندهیم.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به عقب افتادن سپاهان از کورس قهرمانی تصریح کرد: ما تازه در هفته پنجم هستیم و 24 بازی دیگر می‌توانیم انجام دهیم اما ما تیم‌هایی داشته‌ایم که در نیم‌فصل بالای جدول بوده‌اند و در نیم‌فصل دوم سقوط کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین باشگاه‌های مختلف در لیگ برتر بیان کرد: ما باید با داشتن مدیران فوتبالی و ورزشی در باشگاه‌ها و تحویل گرفتن تیم‌های خوب و سطح بالا از صرف هزینه‌های بالا پیشگیری کنیم؛ مجموعه صبا مجموعه خوبی است که بدون ریخت و پاش‌های زیاد تیم صبا را در اختیار داشته و آن را کنترل می‌کند و در تلاش هستیم که در فصل جاری در نیمه بالای جدول رده‌بندی باشیم و شرایط ما به گونه‌ایست که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

ادبیات مدیران فوتبالی ابتدایی و سطحی است

مایلی‌کهن با اشاره به کسر امتیاز از تیم‌هایی که هواداران آن علیه تیم‌های دیگر شعار می‌دهند، بیان کرد: من معتقدم که نتیجه فوتبال باید در فوتبال مشخص شود و نحوه گفتگوی مدیران باشگاه‌های بزرگ، در مقابل رسانه‌ها خیلی ابتدایی و سطحی است و این حرکات به هواداران نیز منتقل می‌شود و برای برخورد با این مسائل باید از مدیران شروع کنیم که خوب رفتار کنیم و باید راهکارهای بیشتری برای هواداران پیدا کنیم.

وی افزود: آقای علیپور سال‌هاست که در فوتبال هستند و در برخی مواقع توانسته‌اند تعدادی از ناپاکی‌های فوتبال را نشان دهند ولی صحبت‌هایی از سوی برخی می‌شود که در سال‌های گذشته خود این افراد هم در برخی مسائل بی‌تقصیر نبودند و حتی موقعی که من سرمربی بودم، مقابل خانواده من و پسرم در ورزشگاه، من و خانواده‌ام مورد اهانت قرار گرفتم و افرادی هستند که در این مورد شهادت بدهند و بگویند که این حرکات از طرف چه کسانی بوده است و افرادی هستند که به این مسائل دامن زدند.

سرمربی تیم صبای قم اضافه کرد: از خبرنگاران می‌خواهم که حرف‌های مرا بدون تغییر منعکس کنند چون حرف‌های من حتی اگر حروف اضافه‌اش هم تغییر کند، ممکن است تغییراتی در معنای آن صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها