کد خبر: ۱۵۹۶۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
سوت زدن به جاي سلام کردن!
مهدي رحمتي، همچنان مورد غضب کارلوس کي‌روش قرار دارد و سرمربي پرتغالي تيم‌ملي قصد ندارد دروازه‌بان شماره يک استقلال را به تيم‌ملي دعوت کند. هر چند رحمتي بابت بعضي اتفاقات گذشته و اختلافاتش با مربيان تيم‌ملي پشيمان شده و حتي از مردم هم عذرخواهي کرد تا بتواند همراه با تيم‌ ملي به برزيل برود اما سرمربي تيم‌ملي بدجور کينه او را به دل گرفته است. در اين ميان اتفاق جالبي هم رخ داده است. همانطور که مي‌دانيد مهدي رحمتي و کارلوس کي‌روش در يک برج و در همسايگي يکديگر زندگي مي‌کنند. مدتي پيش وقتي دروازه‌بان استقلال به پارکينگ مي‌رود با سرمربي تيم‌ملي روبرو مي‌شود. از آنجا که او همچنان با کي‌روش مشکل دارد بدون اينکه به سرمربي تيم‌ملي توجه کند، از کنار او گذشته و به سمت اتومبيلش مي‌رود. همين قضيه باعث عصبانيت بيش از حد کي‌روش شده. شاهدان ماجرا مي‌گويند رحمتي براي اينکه بي‌خيالي خودش را نشان بدهد سوت هم زده!
کي‌روش در جمع دوستان و همراهان خود يکي دو بار به قضيه رودررو شدنش با رحمتي اشاره کرده و اينکه دروازه‌بان استقلال به او بي‌توجه بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
المپیادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
۱۱
۱۰
رحمتی و کی روش جدال شخصی خود را باید کنار بگذارند؛ جام جهانی فقط مربوط به تیم ملی نیست، جام جهانی برای ملت ایران اهمیت داره.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
۱۸
۱۲
می گفتند بدون رحمتی به برزیل نمی رویم اما...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
۱۷
۱۳
دم کروش گرم.تیم ملی جای ناز کردن نیست. لیاقت می خواد که رحمتی نداشت. دم جانشین رحمتی گرم که مقابل تیم کره گل کاشت.
پاسخ
سیمای آبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
احمدی زحمت کشید اما دم مدافعان تیم ملی گرم که کار رحمان را راحت تر کردن. اولش هم گفتم منکر زحمت های احمدی نیستیم. اما در مورد رحمتی باید بگم عزیزم هر کسی اشتباه می کنه و این اشتباه اونقدر بزرگ نبوده که با عذرخواهی کردن نشه بخشید. رحمتی از مردم عذر خواهی کرده شما هم بهتره کاسه ی داغ تر از آش نشید. متشکرم
امیرارشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۸
۹
تیم ملی جای بازیکن بی غیرت نیست
پاسخ
سیمای آبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
اونایی که این حرف را می زنن نه می دونن بخشش یعنی چی نه می دونن وجدان چیه. این کار آدمای بی وجودانه که بقیه را به جرم عذرخواهی از مردم بی غیرت خطاب می کنند و نمیدونن این کلمه سنگین را نباید به این راحتی بیان کرد.
جدیدترین اخبار پربازدید ها