کد خبر: ۱۵۹۶۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز با تاکيد بر اينکه در بحث‌هاي شخصي علي کريمي در رسانه‌ها دخالت نمي‌کند، گفت: در خصوص مصاحبه‌هاي اخير کريمي با وي حرفي نمي‌زنم و خودش بايد در اين باره پيشقدم شود.
مجيد جلالي در گفتگو با مهر، در خصوص ارزيابي خودش از عملکرد تراکتورسازي در پنج هفته ابتدايي ليگ برتر، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: وقتي کارمان را شروع کرديم شايد مشکلات خيلي بيشتر بود. برخي بازيکنان دير به تيم ملحق شدند و براي هماهنگي زمان خوبي نداشتيم. در روزهاي اول چه در بخش حمله و چه دفاع ناهماهنگ بوديم. عدم آمادگي بدني بچه‌ها هم دليلي بود که نتوانيم خوب کار کنيم. ولي رفته رفته مشکلات را کمتر کرديم و از اين مرحله گذشتيم.

وي افزود: از نظر دفاعي بهتر شديم و هماهنگ‌تر عمل کرديم. در مجموع بايد بگويم که کسب 8 امتياز در 5 بازي شايد راضي کننده نباشد ولي براي شروع چندان هم بد نيست. ما يک مقدار مشکلاتي داشتيم که با در نظر گرفتن همه اين مسايل اين امتياز بد نيست.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز تصريح کرد: به طور کلي يک تيم وقتي شرايط خوبي دارد که بتواند در هر بازي 2 امتياز کسب کند. در واقع ما بايد در هفته پنجم 10 امتياز کسب مي‌کرديم ولي در حال حاضر 8 امتياز داريم و 2 امتياز عقب هستيم. اين دو امتياز با توجه به اين که ما 3 بازي سنگين را بيرون از خانه برگزار کرديم قابل جبران است.

جلالي در خصوص مصاحبه‌ها و چالش‌هاي حاشيه‌اي اخير علي کريمي در رسانه‌ها تاکيد کرد: ما موضوعاتي را که در رسانه‌ها مطرح مي‌شود و مربوط به تيم است را به هر حال مد نظر قرار مي‌دهيم ولي برخي مسايل شخصي هستند و تا وقتي علي کريمي نخواهد من در اين باره ورود نمي‌کنم. اين موضوع شخصي است و اگر کريمي مي‌خواهد خودش بايد پيشقدم بشود.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا نگران مسايل حاشيه‌اي براي علي کريمي و تبعات آن براي تيم تراکتورسازي نيستيد؟، يادآور شد: بايد ببينيم که آيا اين موضوع به تيم لطمه خواهد زد يا خير؟ اگر اينگونه باشد که بايد وارد شد. با اين حال بايد ببينيم که آيا خودش موافق اين است که در خصوص مسايل اخير با يکديگر صحبت کنيم يا خير؟

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز درباره بازيکنان جديد خارجي اين تيم نيز اگفت: هنوز در اين باره خبر تازه‌اي نيست و فقط گزينه‌هايي مد نظر هستند که نمي‌تواند آنها را بازيکن تيم دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها