کد خبر: ۱۵۹۵۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: ما در دفاع خوب بوديم و اکثر دقايق بازي در اختيار بوريرام بود.

جواد نکونام پس از پيروزي يک بر صفر استقلال در مرحله رفت يک چهارم نهايي قهرمانان آسيا، گفت: امروز فقط ساختار دفاعي ما خوب بود و حريف توانست توپ و ميدان را در اختيار داشته باشد. گل زودهنگامي زديم و مي‌توانستيم از ضد حملات استفاده کنيم. بوريرام بازي را در اختيار داشت اما موقعيت چنداني به دست نياورد. بايد تمرکزمان را معطوف بازي بعد کنيم تا به مرحله بعد صعود کنيم.

به گزارش فارس، وي خاطرنشان کرد: آنها بهتر بازي کردند اما موقعيتي براي گل‌زني نداشتند بازي برگشت بسيار سخت است و اگر سه گل هم مي‌زديم مي‌دانستيم آنجا بازي سختي خواهيم داشت. آنها واقعا تيم قوي بودند.

نکونام در مورد اينکه چرا استقلال بعد از گل عقب‌نشيني کرد، اظهار داشت:‌ما عقب‌نشيني نکرديم آنها به خوبي باز مي‌شدند، موقعيت‌هايي داشتيم اما نتوانستيم استفاده کنيم. بوريرام بر توپ و ميدان احاطه داشت و بسيار راحت‌تر باز مي‌شد.

وي افزود: ساموئل و بيک‌زاده چون تازه از مصدوميت رها شده بودند پس از مدتها به ميدان مي‌رفتند. همه بازيکنان زحمت کشيدند و تلاش خوبي انجام دادند.

نکونام در پاسخ به اين سؤال که آيا بازيکنان اسپانيايي بوريرام را مي‌شناخت،‌خاطرنشان کرد: دفاع وسط بوريرام را مي‌شناختم آنها يک بازيکن شماره 7 دارند که به ايران نيامده بود او نيز بازيکن بسيار خوبي است که در اسپانيان مي‌شناختمش.

هافبک استقلال در پاسخ به اين سؤال که پس از علي کريمي که بهترين بازيکن آسيا شد کسي در ايران اين جايزه را نگرفته و اميد مي‌رود که او بتواند پس از سالها اين جايزه را کسب کند، گفت: اميدوارم اين اتفاق بيافتد و هرکس لياقت دارد اين جايزه را بگيرد. تنها چيزي که کم دارم اين عنوان است البته اگر هم نشد مهم نيست چرا که اولويت ما موفقيت استقلال است.

وي در مورد اينکه آيا کسب اين جايزه حق او هست، خاطرنشان کرد: توکل بر خدا و بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها