کد خبر: ۱۵۹۵۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
هافبک سپاهان با رد شايعات خروجش از اين تيم گفت که تا پايان فصل در اصفهان مي‌ماند و به فکر درخشش در جام جهاني برزيل است.

مجتبي جباري بعد از پيوستن به سپاهان اصفهان با حواشي روبه‌رو شد. او در بدو ورودش آرامش نسبي داشت اما رفته رفته شايعاتي به وجود آمد و حتي حرف از بازگشت او به استقلال، اخراج از سپاهان و رفتن به چين بود.

جباري در گفت‌وگو با ايسنا به اين حرف‌ و حديث‌ها پاسخ داد.

* آقاي جباري حواشي زيادي در روزهاي اخير پيرامون شما به وجود آمده در اين مورد توضيح مي‌دهيد؟

يکي از روزنامه‌ها امروز تحليلي درباره من و سپاهان نوشته بود که باعث شد توضيحاتي ارائه دهم. من با سپاهان قرارداد دارم و همه چيز بر عکس حرف‌هايي است که مطرح مي‌شود. ما فقط در يک بازي ضعيف بوديم و به فجر باختيم و در بقيه ديدارها خوب بوديم. الان هم آماده بازي با صبا مي‌شويم تا با برد در اين ديدار به شرايط قبل برگرديم. تمرين‌هاي خوبي هم داشتيم. به هر حال يک سري بحث‌ها باعث شد حرف و حديث به وجود آيد اما من براي روشن شدن اذهان عمومي و تماشاگران سپاهان اين اطمينان را مي‌دهم که تمام صحبت‌ها کذب است. البته دليلي هم براي تکذيبش نمي‌بينم ولي شايعه شده و بايد به آن پاسخ دهم تا هواداران اصفهاني ديگر سوالي در ذهن‌شان نمانده باشد.

* شايعه بازگشت‌تان به استقلال و رفتن به چين نيز به اين مسائل دامن زد.

درست است ولي من مي‌خواهم امسال آرامش داشته باشم چون يک سال به جام جهاني مانده و خبر حضورم در چين را واقعا نمي‌دانم از کجا آورده‌اند. من تکذيب اين را هم بيهوده مي‌دانم. به سپاهان تعهد دارم و تا پايان قرارداد در اين تيم مي‌مانم. به هر حال وقتي يک مقداري مشکلات به وجود مي‌آيد با تمرين‌هاي بيشتر برطرفش مي‌کنيم. ما مي‌توانستيم در ابتداي ليگ پرواز داشته باشيم و اگر مقابل گسترش فولاد به نتيجه مي‌رسيديم همه طور ديگري راجع به سپاهان فکر مي‌کردند.

* امروز هم خبري مبني بر اخراج‌تان از تمرين‌هاي سپاهان توسط کرانچار شنيديم.

همين تحليل‌هايي که گفتم باعث شد سوء تفاهم در تيم باشد. مسائل طور ديگري به گوش تيم رسانده شده بود ولي من صحبت کردم و به اصل ماجرا پي بردند. الان هم در تمرين‌ها حاضر مي‌شوم و مشکلي نيست. در کل سپاهان تيم بي‌حاشيه‌اي است و من دوست ندارم حرف‌هايي که مي‌شنوم براي تيم مشکل ايجاد کند. همچنين انتظار دارم ديگران هم کمک کنند تا سال آرامي را پشت سر بگذارم و به فوتبال کشور کمک کنم. اين مسائل تمرکزم را مي‌گيرد و دوست دارم ديگر چنين چيزي نباشد. وقتي سپاهان همه امکانات را براي ما مهيا کرده من هم دوست دارم بازي‌هاي خوبي برايش انجام دهم و در جام جهاني حضور داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها