کد خبر: ۱۵۹۵۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
علي فتح‌الله‌زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل بوريرام اظهار داشت: شگرد تيم تايلندي اينگونه بود، آنها در همه بازي‌هاي خارج از خانه مقابل حريفانشان به تساوي رسيده بودند، اما ما توانستيم مقابل اين تيم به برتري دست يابيم.

علي فتح‌الله‌زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل بوريرام اظهار داشت: شگرد تيم تايلندي اينگونه بود، آنها در همه بازي‌هاي خارج از خانه مقابل حريفانشان به تساوي رسيده بودند، اما ما توانستيم مقابل اين تيم به برتري دست يابيم.

وي در مورد اينکه آيا کار تيمش در تايلند سخت نخواهد بود، گفت: خير کارمان در آنجا راحت‌تر است، آنها حمله خواهند کرد و ما کار دفاعي انجام مي‌دهيم، در اين ديدار هم بازيکنانمان زود به گل رسيدند، باهوش بازي کردند و بازي خوبي انجام دادند و امتياز خوبي هم کسب کرديم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه با امير قلعه‌نويي قهر بوده و آيا اين موارد حاشيه براي استقلال به وجود نمي‌آورد، تأکيد کرد: من با قلعه‌نويي قهر نبودم و اين موارد هم حاشيه‌اي ايجاد نمي‌کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه آيا براي اين برد به آبي‌پوشان پاداش خواهد داد، گفت: حتما پاداشي را در نظر خواهيم گرفت.

وي در مورد اختلافاتش با امير قلعه‌نويي يادآور شد: من سالها است که با امير کار مي‌کنم، احساس کردم که در برهه‌اي از زمان تعمداً برخي مي‌خواهند او را به حاشيه ببرند.اختلاف‌ها هميشه وجود دارد البته اختلاف سليقه، روز گذشته من در تمرين استقلال حاضر شدم، به خاطر همين حواشي که به وجود آمده بود، کفاشيان و تاج هم آمدند، اي کاش که دوربين‌هاي شما آنجا بود که برخورد من و قلعه‌نويي را مي‌ديديد.

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه قلعه‌نويي اعلام کرده مديرعامل استقلال از او حمايت نکرده و پشتش درنيامده، يادآور شد: چيزي نشده که من بخواهم پشت او دربيايم، اگر اتفاقي بيفتد وظيفه‌‌ام است که از سرمربي‌ام دفاع کنم، حاشيه‌ها را دوست ندارم، فوتبال تمام مي‌شود اما چيزي که مهم است ريشه محبت است که نبايد خشک شود. اختلاف سليقه هميشه وجود دارد و اين باعث پيشرفت مي‌شود اما اختلاف ديگري نداريم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه اعلام شده پرويز مظلومي قرار است به اين تيم بيايد، گفت: در دروازه باز است، در دهن مردم را نمي‌شود بست.

وي در مورد اينکه اين موضوع را روزنامه‌‌ها مطرح کردند، خاطر نشان کرد: روزنامه‌ها کم نمي‌نويسند، شايد شيطنتي بوده، من اختلاف را تکذيب مي‌کنم و دلخوري وجود ندارد فقط اختلاف نظر است، من مي‌گويم اختلاف سليقه داريم و اين مسائل هم در فوتبال تمام نمي‌شود، تا فوتبال هست اين موارد هم وجود دارد. ما با هم آمديم و با هم مي‌رويم.

فتح‌الله‌زاده افزود: روزي که استفعا دادم امير زودتر پيش من آمد و گفت حاج آقا خداحافظ اما من به او گفتم که بماند زيرا زحمت کشيده، به هر حال در اين شرايط فشارهايي روي افراد مي‌آيد، از همه تشکر مي‌کنم، اينکه گفتم مطرح کردن اختلافمان شيطنت بوده شايد درست نباشد و عذرخواهي مي‌کنم، عامل اختلاف خودمان بوديم نه رسانه‌ها، در فوتبال اين مسائل وجود دارد، من تاکنون در مورد اين مسئله صحبت نکرده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها