کد خبر: ۱۵۹۳۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ در چند ساعت مانده به ديدار استقلال مقابل بوريرام تايند در اردوي آبي‌پوشان حضور يافتند.
علي کفاشيان و مهدي تاج به همراه علي فتح‌الله‌زاده در کمپ اختصاصي باشگاه استقلال حضور پيدا کرده و در جلسه گروه آناليز تيم استقلال و کادر فني اين تيم حاضر شدند. علي فتح‌الله‌زاده در زمان حضور در جمع مربيان استقلال برخورد گرمي با قلعه‌نويي داشت و بر پيشاني او بوسه زد.

به گزارش تسنيم، پس از صحبت‌هاي رئيس فدراسيون فوتبال با امير قلعه‌نويي وي به همراه تاج و فتح‌الله‌زاده به اردوي آبي‌پوشان در هتل آکادمي رفتند تا در آستانه ديدار حساس امشب استقلال مقابل بوريرام تايلند در مرحله رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به شاگردان قلعه‌نويي روحيه بدهند.

کفاشيان خطاب به بازيکنان استقلال گفت: استقلال مانند تيم ملي بوده و در واقع پيروزي اين تيم ادامه راه موفقيت تيم ملي است. اميدوارم امشب مقابل نماينده تايلند نتيجه خوبي کسب کنيد تا موفقيت‌هاي اخير ادامه داشته باشد.

مهدي تاج نيز با تشکر از بازيکنان ملي‌پوش استقلال عنوان کرد: بازيکنان استقلال در راه صعود تيم ملي به جام جهاني خيلي کمک کردند. امشب استقلال نماينده ايران است و اميدواريم که بتواند نتيجه خوبي مقابل هوادارانش کسب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها