کد خبر: ۱۵۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
علي دايي با رفتن کنعاني به تيم بيرامار پرتغال موافقت کرد.
پس از سفر مشاور مديرعامل باشگاه پرسپوليس به پرتغال و ديدار با مسئولان سازمان ليگ اين کشور مشاور امور بين‌الملل باشگاه پرسپوليس ديداري هم با مديرعامل باشگاه بيرامار هلند که يک ايراني است، نيز داشت.

به گزارش فارس، پس از رايزني‌هاي انجام شده و ديدار مديرعامل باشگاه بيرامار پرتغال با رويانيان مقرر گرديد 3 بازيکن اين تيم به عنوان قرضي به مدت يک سال راهي اين تيم شوند.

از همين رو مقرر گرديد که کنعاني، مدني و اسماعيل‌زاده راهي پرتغال شوند. البته رفتن کنعاني منوط به نظر دايي شد که بالاخره پس از جلسه شب گذشته دايي با سفر کنعاني به پرتغال براي همراهي بيرامار موافقت کرد.

با اين حساب قرار است ظرف يک ماه آينده کنعاني و 2 بازيکن ديگر راهي پرتغال شود تا در اين تيم به مدت يک سال به عنوان بازيکن قرضي به ميدان بروند.

اين در شرايطي است که تکليف 2 بازيکن ديگر به زودي مشخص خواهد شد اما گزينه‌هاي اصلي اين انتقال افشين اسماعيل‌زاده و مدني هستند. به زودي جلسه‌اي بين دايي،‌رويانيان،‌استيلي برگزار خواهد شد و پرونده اين سفر بسته مي‌شود.

از طرف ديگر بهروز منتقمي قايم مقام باشگاه پرسپوليس امروز سفري به اصفهان داشت و از امکانات باشگاه پرسپوليس در اين استان بازديد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها