کد خبر: ۱۵۹۳۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم قزوین در خانه ملت گفت: عدم رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی که تند‌روی‌هایی را در کارنامه خود داشتند، دولت را معتدل‌تر کرد.
سید‌مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد رای اعتماد وکلای ملت به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: در این رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نکاتی وجود داشت که در خور تامل است و آن اینکه مجلس با توجه به وضعیت اقتصادی مردم به تمام وزرای مربوط به تیم اقتصادی آقای روحانی رای اعتماد داد تا تیم اقتصادی دولت ناقص نشود.

 

وی افزود: دولت یازدهم با شعار اعتدال و اعتدال‌گرایی بر روی کار آمد اما در معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس افرادی بودند که تند‌روی‌هایی را در کارنامه خود داشتند و در فتنه 88 سهمی داشته‌اند که مجلس با رای ندادن به این افراد دولت را معتدل‌تر کرد.

 

نماینده مردم مجلس تاکید کرد: کسانی که در فتنه سال 88 تاثیر‌گذار بودند قطعا نباید رای می‌آوردند و مجلسی‌ها نیز به افراد معتدل رای بالایی داد. به عنوان مثال آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد که فردی معتدلی است بالاترین رای را از مجلس کسب کرد.

 

حسینی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور قطعا پیام مجلس را گرفته است گفت: مجلس به کسانی که در فتنه 88 تاثیر‌گذار و مرتبط با آن بوده‌اند رای نخواهد داد.

 

وی همچنین به احتمالاتی مبنی بر اینکه آقای توفیقی به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی می‌شود واکنش نشان داد و تاکید کرد: نمایندگان به آقای توفیقی رای نمی‌دهند چرا که ایشان طی سخنرانی‌ای نظام را متهم به دزدی کرده و نمایندگان به وی رای نخواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها