کد خبر: ۱۵۹۲۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
وزیر کشور:
وزیر کشور با اشاره به انتخاب استانداران جدید گفت: عجله‌ای برای تعیین استانداران جدید نداریم و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزرای تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: ملاک در تعیین استانداران سوابق، تخصص، کارآمدی، تعهد و در خدمت سیاست‌های دولت بودن است.

وی با بیان اینکه عجله‌ای برای تعیین استانداران جدید نداریم، افزود: درخصوص معرفی استانداران، در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. تغییر استانداران پس از ارزیابی اولیه و بررسی شاخص‌ها انجام خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه نشست‌هایی دوره‌ای با مسئولین احزاب و گروه‌های سیاسی نیز برگزار خواهد شد، گفت: هدف ما روشن کردن و بهبود وضعیت احزاب است و تلاش‌مان این است که احزاب حرفه‌ای در ایران فعالیت داشته باشند. امیداوریم خانه احزاب بتواند فعالیت خود را آغاز کند البته توسعه احزاب و قانون‌مندکردن و شفاف کردن عملکرد آنها در دستور کار ما قرار دارد.

وزیر کشور همچنین از آغاز تغییرات ستادی در این وزارتخانه از دو هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در انتخاب معاونین و استانداران اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن افراد برایم مهم نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها