کد خبر: ۱۵۹۲۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که داربی همیشه سخت است، گفت: در داربی خوزستان نیز دو تیم محکوم به برد و خوب بازی کردن هستند.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: اوج این داربی این است که تیم ما و فولاد محکوم به این هستیم که شکست نخوریم که این موضوع شرایط را برای هر دو تیم حساس می‌کند و این حساسیت طبیعتا اضطراب به همراه داشته و درصد اشتباهات بازیکنان را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم باتوجه به این موارد، هر تیمی که باتجربه‌تر و باهوش‌تر باشد و با حوصله‌تر بازی کند، می‌تواند نتیجه بگیرد و به نظرم به دلیل این که فولاد بازی هفته گذشته خود را برده ولی تیم ما متحمل شکست شده است، شرایط آنها بهتر از ما است.

این بازیکن استقلال خوزستان عنوان کرد: تیم ما باید به سرعت و تا جایی که می‌تواند طی روزهای باقی مانده، درصد ضعف‌های خود را پایین آورد و آنها را برطرف کند، ضمن این که نقطه قوت و تمرکزمان را هم بیشتر کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

وی درباره تیم فولاد گفت: طی این چند سال انسجام تیمی فولاد بر فوتبالدوستان مشخص شده است. این تیم دارای ساختار قوی است و سالها کار کرده‌اند تا اکنون به وحدت رسیده‌اند. فکر می‌کنم این که اکنون فولاد به یک تیم خوب و استاندارد در کشور تبدیل شده، زحمات سال‌های گذشته است.

بختیاری‌زاده با بیان این که البته تیم ما هم چیزی از فولاد کم ندارد، گفت: من فکر می‌کنم همان طور که زمان به ساختارسازی در فولاد کمک کرد، به نظرم این حق را هم استقلال خوزستان دارد که به آن زمان داده شود.

وی در ادامه با اشاره به این که استقلال خوزستان لیگ را بسیار خوب شروع کرد، افزود: به هر حال تیم ما نوپاست و به تازگی وارد لیگ شده است. همیشه هم گفته‌ام ما در شرایط بدتر از این هم ابزار لازم را داریم که بتوانیم شرایط را تغییر دهیم و به لیگ برگردیم.

کاپیتان استقلال خوزستان بیان کرد: ما بازیکنان خوب و قابلی در تیم‌مان داریم و می‌توانم بگویم مجموعه ما به صورتی است که خسته و نا امید نمی‌شویم، چرا که به یکدیگر اعتماد و ایمان داریم که همین موضوع می‌تواند به ما کمک کند. به هر حال با غلبه بر فولاد سعی می‌کنیم، دو شکست گذشته‌مان را از یاد ببریم. ما برای شکست فولاد به زمین می رویم.

بختیاری‌زاده با بیان این که به هر حال تلاش تمام مجموعه این بوده است تا پس از دو شکستی که داشته‌ایم، بازیکنان از نظر روحی به شرایط نرمال برگردند، گفت: ما از نظر فنی مشکل داریم اما از نظر نظم و انضباط و اخلاق تیمی هیچ مشکلی نداریم که این موضوع می‌تواند به ما کمک کند، چرا که مشکل فنی را می‌توان برطرف کرد ولی اگر تیم دچار حاشیه شود، این مورد برای ما مشکل‌ساز می شود. ما اگر بازهم باخت بیاوریم، با امید کارمان را ادامه می دهیم و نا امید نمی شویم. مهم ترین اصل در تیم ما این است که همه به هم اطمینان و اعتقاد داریم.

بختیاری زاده همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران استقبال خوبی از بازی ها نمی کنند، اظهارکرد: به نظرم این مشکل کلی است و فکر می کنم باید در این راستا کار کارشناسی صورت بگیرد تا مشکلات بررسی شود، چرا که تماشاگران نقش پررنگی در زیبا کردن مسابقات لیگ دارند. امیدوارم سرویس دهی ما به تماشاگران به صورتی باشد تا آنها به راحتی بتوانند به ورزشگاه بیایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها