کد خبر: ۱۵۹۲۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان مي‌گويد در داربي جنوب، فوتبال ناب خوزستاني را خواهيد ديد.
عبدالله ويسي اظهار کرد: به نظرم نتيجه بازي هاي داربي را هيچ کس نمي تواند پيش‌بيني کند و معتقدم هر تيمي که تمرکز بيشتري داشته باشد، مي تواند برنده شود.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: نمي توان براساس اين که چه تيمي قوي تر است و تاکنون چه نتايجي به دست آورده است، نتيجه بازي را پيش بيني کرد. اکنون تيم فولاد از نظر روحي - رواني و انسجام تيمي نسبت به ما بهتر است اما روز بازي معلوم نيست که چه مي شود. به هر حال ما تمام تمرکز و تلاش مان اين است که برنده شويم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان کرد: فولاد سال هاي بسياري است که شخصيت تيمي پيدا کرده است و تيمي ليگ برتري با يک سازمان بسيار قوي است. ما اکنون به فولاد به عنوان تيمي نگاه مي کنيم که سال گذشته به سهميه آسيايي رسيده است.

وي افزود: تمام تلاش ما اين است که مقابل فولاد يک بازي خوب ارايه دهيم، آن هم ديداري که مردم از تماشاي آن لذت ببرند. هر دو تيم، خوزستاني هستند ولي سعي‌ ما بر اين است که ضمن ارايه يک بازي جوانمردانه، سه امتياز مسابقه را هم ازآن خود کنيم.

ويسي با بيان اين که پس از شکست بدي که مقابل نفت تهران داشتيم، تيم از نظر روحي - رواني شرايط بدي پيدا کرد، گفت: طي صحبتي که روز گذشته با بازيکنان داشتيم، تمام هدف‌مان اين بود که از نظر روحي - رواني آن ها را به حالت قبل برگردانيم که خوشبختانه در اين زمينه تاحدودي موفق بوديم. به هر حال آن قدر بازيکن باتجربه در تيم دارم که به اين موضوع فکر نکنند.

وي عنوان کرد: ما تمام فکر و ذهن‌مان را براي ديدار روز جمعه گذاشته ايم و فکر مي کنم بازيکنانم تا روز بازي آماده شوند. هم چنين امروز يک ديدار تدارکاتي با تيم اميد استقلال خوزستان برگزار مي کنيم تا هم اين که بازيکنان اين تيم را ببينيم و هم اين که تيم خودمان يک مرور کامل تاکتيکي داشته باشد.

سرمربي تيم استقلال خوزستان درباره هواداران اين تيم گفت: به هر حال آن‌ها به ورزشگاه مي‌آيند تا برد تيم‌شان را ببينند و اگر تيم شکست بخورد، ناراحت مي‌شوند. تماشاگران ما نيز پس از باخت برابر نفت تهران ناراحت بودند و عده‌اي از آن ها که شناخته شده هم هستند، حرف‌هايي زدند که البته من ناراحت نيستم و تمام تلاشم اين است که مردم، خوشحال به خانه‌هايشان برگردند.

وي در پايان يادآور شد: براي اين بازي محروم نداريم اما ادريس ترائوره را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهيم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها