کد خبر: ۱۵۹۲۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان مي‌گويد اميدوار است جدا از هر نتيجه‌اي که در داربي رقم مي‌خورد، شاهد يک بازي خوب از فولاد و استقلال باشيم.
ميلاد ميداوودي اظهار کرد: اميدوارم بتوانيم سه امتياز اين بازي را به دست آوريم، چرا که واقعا به آن نياز داريم و براي کسب تمام امتياز به زمين مي رويم. جدا از حساسيت اين ديدار، ما چاره اي جز کسب سه امتياز نداريم.

به گزارش ايسنا ، وي با بيان اين که فولاد تيم جوان و بسيار خوبي است، گفت: اين تيم از کادر فني خوبي نيز بهره مي برد و چند سال است که در ليگ برتر حضور دارد و از اين که فولاد به عنوان نماينده استان در ليگ برتر خوب نتيجه مي گيرد و اکنون صدرنشين است، خوشحال هستيم. اين موفقيت به نفع فوتبال خوزستان است.

اين بازيکن تيم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه تيمش را بسيار خوب دانست و عنوان کرد: به نظرم تيم ما هنوز به خوبي در ليگ جا نيفتاده است. ما بازيکنان جوان و باتجربه بسيار خوبي داريم اما باتوجه به اين که تيم مان از ليگ يک به ليگ برتر آمده است، به دست آوردن هماهنگي لازم زمان مي برد اما به طور حتم در هفته هاي آينده، استقلال را بهتر و پر قدرت تر خواهيد ديد.

وي با اشاره به اين که اميدوارم دربي به گونه اي باشد تا تماشاگراني که براي ديدن آن به ورزشگاه مي آيند از تماشاي آن لذت ببرند، افزود: از هواداران مي خواهيم با آمدن به ورزشگاه از ما حمايت کنند. تماشاگران خوزستاني بايد هم از فولاد و هم استقلال حمايت کنند، چرا که به حمايت آن ها نياز داريم. اميدوارم در اين بازي ورزشگاه پر شود و حمايت هاي تماشاگران ادامه داشته باشد. به طور مثال تيم هاي اصفهاني با حمايت تماشاگران شان است که هميشه جزو تيم هاي خوب کشور هستند.

اين بازيکن آبي پوشان خوزستاني در ادامه اظهار کرد: شرايط تيم مان خوب است ولي به هر حال باخت مقابل نفت تهران کمي در روحيه بازيکنان تاثير گذاشت که ويسي و بختياري (مديرعامل باشگاه) با ما در اين زمينه صحبت کردند. در فوتبال هميشه باخت است ولي ما فکر نمي کرديم به اين گونه شکست بخوريم. به نظرم در اين ديدار که موقعيت هاي زياد گل زني هم داشتيم، حق مان حتي برد هم بود. ما بازي بدي را برابر نفت تهران به نمايش نگذاشتيم اما غافلگير شديم.

وي بيان کرد: ما مي خواستيم در همان ابتداي بازي، نفت را غافلگير کنيم که متاسفانه خودمان غافلگير شديم! در ادامه شرايط مسابقه به صورتي شد که ما به بازي برگشتيم و توانستيم دو گل هم بزنيم اما نتوانستيم پيروز شويم و شرمنده هواداران شديم. اميدوارم اين شکست را در دربي جبران کنيم. کسب سه امتياز اين ديدار براي ما حساس است چرا که مي خواهيم در جمع تيم هاي صدر قرار بگيريم.

ميداوودي در پايان يادآورشد: به نظرم ما مي توانستيم به سه امتياز ديدار با مس، سايپا و ملوان هم برسيم اما به هر حال اتفاقاتي افتاد که به اين صورت نشد. باتوجه به هفته هاي بسياري که پيش رو داريم، مي توانيم جبران کنيم و خودمان را تا انتهاي مسابقات در بالاي جدول حفظ کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها