کد خبر: ۱۵۹۰۵۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: ثلث هواداران پرشور، بازيکنان تکنيکي و کادرفني به ويژه سرمربي هميشه موفق و قهرمان‌آفرين‌مان تضمين‌کننده نتيجه‌اي است که استقلال لياقت و سزاواري‌اش را دارد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده درباره مسابقه فردا استقلال و حريف تايلندي‌اش عنوان کرد: استقلال، تمام دقت‌هاي بايسته ولازم را به کار بسته تا در روزي چون امروز، در بهترين وضعيت ممکن قرار داشته باشد.

وي ادامه داد:ما به اهميت و نيز به سختي‌هاي بازي حذفي در مرحله يک چهارم‌نهايي ليگ آسيا واقفيم و با اتکا به دانش و تجربه و مديريت مربي بزرگ‌مان و با آگاهي از ميزان انگيزه بازيکنان بي‌بديل استقلال تنها يک خواسته و انتظار داريم:حضور 100 هزار نفره هواداران و فوتبالدوستان تا چنان فغاني از پيروزي‌‌خواهي، شجاعت و ميل به قهرماني پديد آورند که براي حريف تايلندي جز شکست و براي استقلال که يکبار ديگر حکم تيم‌ملي را پيدا کرده است جز پيروزي، راه نباشد.

فتح الله زاده افزود: در اين رهگذر مثلث هواداران پرشور، بازيکنان تکنيکي و کادرفني به ويژه سرمربي هميشه موفق و قهرمان‌آفرين‌مان تضمين‌کننده نتيجه‌اي است که استقلال لياقت و سزاواري‌اش را دارد.فرداشب دوباره جشني از پيروزي تقديم ملت سرفراز ايران خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها