کد خبر: ۱۵۹۰۴۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است اين تيم با وجود ضعف در خط دفاعي مي‌تواند در بازي رفت کار را تمام کند به شرطي که هواداران هم ورزشگاه را پر کنند.
هادي طباطبايي درباره سطح فني استقلال پيش از بازي با بوريرام تايلند، اظهار کرد: استقلال بر خلاف اين که تا به حال بازي خوبي ارائه نکرده، اما در گرفتن نتايج قابل قبول موفق بوده است. اين تيم هنوز منسجم نشده و به هماهنگي لازم نرسيده است، ولي در بالاي جدول قرار دارد که همين موضوع باعث بالا رفتن روحيه‌اش شده است.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: استقلال اصلا نتوانسته در خط دفاعي خوب عمل کند و گل‌هايي که خورده نشانگر اين موضوع است. مورد ديگر، عدم بازي‌سازي خوب است که باعث شده در انسجام تيمي به مشکل بخورد. به هر حال بازي با بوريرام از حساسيت بالايي برخوردار است و بايد در اين ديدار حواس تيم خيلي جمع باشد. استقلال در بازي‌هاي ليگ سعي داشت اگر گلي مي‌زند، فقط به نتيجه‌ فکر کند، اما فردا چون در خانه ميزبان خواهد بود، مي‌تواند کار را تمام کند تا شاهد اين باشيم که يک تيم از ايران بعد چند سال در جمع چهار تيم برتر آسيا قرار گيرد.

دروازه‌بان سابق استقلال مطرح کرد: شناخت زيادي از بوريرام ندارم، اما چيزي که مشخص بوده اين است که استقلال در بين هشت تيم با بهترين قرعه مواجه شده و بوريرام نسبت به بقيه تيم‌هاي حاضر در اين مرحله ضعيف‌تر به نظر مي‌رسد. البته چندان بازيکن خلاقي ندارند و نمي‌توان گفت که مثل کره و ژاپن، فوتبال سرعتي دارند. چند بازيکن اسپانيايي جذب کرده‌اند که معمولا در خط حمله از آنها استفاده مي‌کنند. همچنين با توصيف‌هايي که از اين تيم شنيده‌ام مي‌دانم که براي ارائه بازي بسته و استفاده از ضد حمله‌ها به ايران مي‌آيد.

طباطبايي همچنين با اشاره به ضعف استقلال در عمق خط دفاعي به ايسنا، گفت: عمده‌ترين مشکل‌مان در اين بخش روي توپ‌هاي سرعتي و زميني است. اگر بازيکنان سرعتي بوريرام مقابل مدافعان استقلال قرار بگيرند، به مشکل مي‌خوريم. در چنين مواقعي خط هافبک بايد فشار لازم را به خط هافبک حريف وارد کند تا اجازه نفوذ به آنها را ندهد.

او با توصيه به هواداران استقلال براي پر کردن ورزشگاه در بازي فردا، تاکيد کرد: فوتبال ايران بعد چند سال نياز دارد که در رده باشگاهي آسيا هم نتيجه‌ خوبي بگيرد، چون از آخرين باري که يک تيم ايراني به اين موفقيت رسيده چند سال مي‌گذرد. از طرفي هم استقلال تيم پرطرفداري است و هم اينکه به اندازه خودش تماشاگر دارد اما بي‌راه نيست، اگر هوادار تيم‌هاي ديگر هم براي حمايت از نماينده ايران به ورزشگاه بروند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها