کد خبر: ۱۵۸۷۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال گفت: آقايان به دنبال همين بودند که افکار ما را به هم بريزند تا به شرايط دلخواه نرسيم اما من و علي دايي دلمان براي اين فوتبال مي‌سوزد.
امير قلعه‌نويي قبل از تمرين استقلال در خصوص ديدار روز چهارشنبه مقابل حريف تايلندي اظهار داشت: همه آرزوي موفقيت استقلال در اين مسابقه را ندارند اما بازيکنان ما مقابل داماش خوب نبودند و جا دارد از تيم پزشکي نيز تشکر کنم که خيلي زحمت مي‌کشد اما تيموريان به اين مسابقه نمي‌رسد، سلامتي او از همه چيز برايمان مهم‌تر است.

به گزارش فارس، وي افزود: بايد بازي خوبي ارائه بدهيم اما به دنبال نتيجه خوبي هستيم، نام استقلال و ايران برايمان مهم است و اميدواريم از اين بازي سربلند بيرون شويم.

وي در خصوص حريف استقلال نيز گفت: يک تيم قوي با ما بازي خواهد کرد که هفت بازي انجام داده و هشت گل زده و هفت گل خورده است. ما بازي اين تيم را مقابل اف‌سي سئول تماشا کرده‌ايم و 6،7 بازيکن خارجي دارد که البته نمي‌دانم مي‌تواند از آنها استفاده کند يا خير. دو بازي ليگ آنها را هم تماشا کرده‌ايم و در مجموع تيم قوي با خود به تهران آورده‌اند.

وي در پاسخ به اينکه چقدر احتمال دارد قهرمان آسيا شويد، گفت: همه بازيکنان ما شرايط را درک مي‌کنند و تلاش و اميدمان اين است که با وجود 70 الي 80 هزار نفر نتيجه خوبي را به دست آوريم البته بايد بگويم چون بازي تک حذفي هست شانس هم در آن دخيل خواهد بود.

خبرنگاري پرسيد با توجه به حواشي اخير آيا تمرکز خود را داريد که قلعه‌نويي گفت:‌ آقايان به دنبال همين بودند که افکار ما را به هم بريزند تا به شرايط دلخواه نرسيم اما من و علي دايي دلمان براي اين فوتبال مي‌سوزد و شايد به گفته آقايان دو سه سال در اين فوتبال بازي نکرده باشم اما انصافا کيفيت اين توپ‌ها خوب نيست.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود شما از يک برند ديگر استفاده و تبليغات مي‌کنيد، گفت: بحث اين حرف‌ها نيست ساعدي‌فر از دوستان من است ولي مي‌توانيد از آقاي باغ‌آبادي در تبريز سؤال کنيد که همين آقاي ساعدي‌فر چقدر به خيريه کمک کرد، هرچند او دوست من است و من يک ريال هم به خاطر پوشيدن لباس‌هايش از او نمي‌گيرم و او احتياجي به اين پول‌ها ندارد که بخواهم براي خودم به فکر اسپانسر باشم. در کل دلم براي اين فوتبال سوخت، البته دايي را نمي‌دانم ولي حتما آقايان نظر ما را قبول ندارند که اينگونه موضع گرفتند و ديگران بايد نظر خود را اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها