کد خبر: ۱۵۸۷۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
کمک داور بازنشسته فوتبال گفت: رئيس هيئت فوتبال نبايد به عنوان کمک داور در يک مسابقه حضور داشته باشد.
داود رفعتي در مورد داوري ديدار پرسپوليس و ملوان، اظهار داشت: با تمام احترامي که براي کارشناسان محترم داوري قائل هستم اما بايد بگويم گل پرسپوليس به ملوان کاملا صحيح بود و مهاجم اين تيم در موقعيت آفسايد قرار نداشت.

وي ادامه داد: سال‌ها کار شده و کلاس‌هاي مختلفي برگزار شده است که کمک داوران آفسايد را بهتر درک کنند و اجازه دهند که مهاجمان از موقعيت‌هاي به دست آمده نهايت استفاده را ببرند. در صحنه‌هاي مشابه گل پرسپوليس به ملوان کمک داور‌هاي بزرگ نيز اجازه بازي به مهاجم را مي‌دهند اگر خود من هم در چنين صحنه‌اي قرار مي‌گرفتم حتما ادامه بازي مي‌دادم و آفسايد اعلام نمي کردم.

رفعتي با اشاره به رياست زارع بر هيئت فوتبال چهار محال و بختياري و حضورش به عنوان کمک داور بازي پرسپوليس و ملوان، عنوان کرد: معتقدم رئيس هيئت فوتبال نبايد در مسابقات به عنوان کمک داور حضور داشته باشد و يا براي شخصيت رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ برازنده نيست که به عنوان ناظر داوري و يا نماينده در مسابقات ليگ برتر فعاليت کند البته آقاي سعيد زارع در مسابقه پرسپوليس و ملوان شاهکار کرد و گل سالم تيم پرسپوليس حاصل کار خوب او هم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها