کد خبر: ۱۵۸۶۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
بعد از اينکه جلالي احساس کرد تيم در دو بازي اول خود نمايشي را که او انتظار داشت به نمايش نمي‌گذارد تا حدودي به اين وضعيت مشکوک شد.
به گزارش 598به نقل از 90: بعد از اينکه جلالي احساس کرد تيم در دو بازي اول خود نمايشي را که او انتظار داشت به نمايش نمي‌گذارد تا حدودي به اين وضعيت مشکوک شد. او همانطور که در کنفرانس هم اعلام کرد کمک‌هاي خود را بسيج کرد تا به بررسي کلي مشکلات تيمش بپردازند او مدعي بود که کمک‌هايش در روز حتي 4 الي 5 ساعت هم نخوابيده‌اند.
جلالي بعد از آن موفق به مو شکافي مساله‌اي شد که شايد تصورش را هم نمي‌کرد. داستان از اين قرار است که يکي از مربيان سابق تراکتور زمينه‌ساز ايجاد حاشيه در تيم تراکتور شده بود او از طريق نفراتي که در کنارش دارد با تماس گرفتن با برخي بازيکنان تراکتور از آنها مي‌خواهد جو تيم را برهم بريزد تا جلالي و اعضا فني تيم تحت فشار قرار بگيرند مسئله‌اي که در زمان توني هم در برخي موارد ايجاد شد اما توني توانست تا اواخر فصل تيمش را جمع‌وجور کند و ناز هيچ بازيکني را نکشد جلالي به خوبي فهميده بود که کساني دارند بازيکنان تيمش را در همين ابتدا هوايي مي‌کنند اما او که اهل بازيکن سالاري نيست در تمرين به دو بازيکن تيم هشدار مي‌دهد که با جديت تمرين کنند اما آنها که وعده حضور در تيم آن حاشيه‌ساز را داشتند اتفاقاتي را رقم زدند که البته جلالي واکنش درستي نشان داد.
به هر حال با وجود آنکه حاشيه اخير به خوبي مهار شد اما جلالي بايد مواظب تمام مسائل پيرامون تراکتور باشد اين تيم با بسياري از تيم‌هاي ليگ برتري فرق دارد برخي چشم ديدن موفقيت اين تيم محبوب آذربايجان را ندارند و باهر دسيسه‌اي مي‌خواهند آن را به حاشيه برانند نظارت به رفت و آمد بازيکنان و علي‌الخصوص رفتار اجتماعي آنها اين مسئله را مي‌طلبد جلالي بايد به بازيکنان تراکتور ديد حرفه‌اي را تزريق کند تا مثلا يک بازيکن تا آخرين ساعات شب در خيابان نگردد و با يک اتفاق تراکتور را هم با مشکل مواجه نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها