کد خبر: ۱۵۸۶۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: امسال بهترين فرصت براي قهرماني در آسياست و بايد از اين موقعيت استفاده کنيم.

عليرضا واحدي نيکبخت در گفت‌گو با فارس، در خصوص ديدار روز چهارشنبه استقلال مقابل بوريرام تايلند صحبت‌هايي انجام داده که در زير مي‌خوانيم.

*ظاهرا هر چه به بازي نزديک مي‌شويم تمرينات جدي‌تر مي‌شود.

همين طور است. خوشبختانه بعد از بازي که در ليگ برتر با برد پشت سر گذاشتيم از لحاظ روحي در شرايط خوبي هستيم و هر چقدر که همه تصور مي‌کنند بازي مقابل حريف تايلندي آسان است من اين موضوع را قبول ندارم و کار سختي در تهران در پيش داريم.

*حتما خبر داري که حريف چند بازيکن اسپانيايي دارد؟

شنيده‌ام آنها بازيکن خارجي زياد دارند و تيمي که بتواند بنياد کار را حذف کند شک نکنيد تيم خوبي است. قرار است امروز و فردا روي برنامه‌هاي تاکتيک آنها کار کنيم و ديروز هم برنامه‌هاي خود را پشت سر گذاشتيم.

*شرايط خودت چگونه است؟

خوشبختانه شرايط خوبي دارم و با توجه به اينکه دو بازي در ترکيب اصلي قرار داشتم با بازيکنان هماهنگ‌تر شدم.

* قرار است بعد از مدت‌ها در ليگ قهرمانان آسيا بازي کني. نظرت چيست؟

اين بازي من را ياد ديدار با الاتحاد مي‌اندازد و خيلي وقت بود که چنين فضايي را تجربه نکرده بودم. چهارشنبه که جو استاديوم را ببينم باد آن بازي مي افتم. مطمئن هستم تماشاگران هم ما را تنها نخواهند گذاشت.

 


* قبول داري استقلال در اين چند مدت هيچ وقت اينقدر به فينال ليگ قهرمانان نزديک نشده؟

واقعا همين گونه است. توقعات از ما بالاست ولي بايد قبول کنيم که اين بهترين فرصت براي قهرماني استقلال است. من که سال گذشته نبودم اما تيم زحمت کشيده و در سرما و گرما تمرين کرده و همه منتظر هستند تا با قهرماني آسيا اين زحمات به بار بنشيند.

*صحبت خاصي نداري؟

فقط از تماشاگران مي‌خواهم مثل هميشه يار و ياور استقلال باشند و چهارشنبه تيم ما را تنها نگذارند چون من مي‌خواهم فضاي ديدار الاتحاد را تجربه کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها