کد خبر: ۱۵۸۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۲۳ تير ۱۳۹۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: هشتم خرداد ماه در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری بود که در پایان جلسه با توجه به شناختی که آقا به واسطه ی اینکه بنده فرمانده لشکر 11 امیرالمومنین بودم از من داشتند ، پیش رفتم و دست ایشان را بوسیدم و عرض کردم به دلیل شرایط استان کرمانشاه تقاضای تشرف خصوصی و ارائه ی گزارشی خدمت مبارک حضرت عالی را دارم. یکشنبه گذشته بود که از دفتر معظم له تماس گرفتند و فرمودند آقا شما را به حضور پذیرفته است .
به گزارش پایگاه 598، محمد کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که پس از درخواست از مقام معظم رهبری برای دیدار چهره به چهره با معظم له به محضر ایشان رسیده بود در گفتگوی کوتاهی با مبشرون اظهارات قابل توجهی داشت که هم از بعد دقت و تیز بینی مقام معظم رهبری در مورد ریزترین امور کشوری و همچنین شرایط ویژه حاکم بر استان کرمانشاه مهم ارزیابی می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: هشتم خرداد ماه در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری بود که در پایان جلسه با توجه به شناختی که آقا به واسطه ی اینکه بنده فرمانده لشکر 11 امیرالمومنین بودم از من داشتند ، پیش رفتم و دست ایشان را بوسیدم و عرض کردم به دلیل شرایط استان کرمانشاه تقاضای تشرف خصوصی و ارائه ی گزارشی خدمت مبارک حضرت عالی را دارم. یکشنبه گذشته بود که از دفتر معظم له تماس گرفتند و فرمودند آقا شما را به حضور پذیرفته است .

کرمی راد در ادامه گفت:  پس از شرف یابی خدمت حضرت آقا و تسلیم سلام مردم استان عرض کردم  مردم کرمانشاه سال هاست منتظر قدوم مبارک حضرتعالی هستند و بزرگانی از دیار ما آرزوی دیدار حضرت عالی را با خود بردند  که ایشان در پاسخ به این دعوت فرمودند: حق با شماست و اولین سفر استانی من به کرمانشاه خواهد بود.

در ادامه این گفتگو کرمی راد در پاسخ به این سوال که با توجه به اوضاع نابسامان مدیریتی استان کرمانشاه و نا رضایتی قاطبه مردم مومن و ولایی استان نسبت به  روند اداره استان آیا گزارشی به معظم له ارائه دادید؟ اظهار داشت:بله.

همچنین کرمی راد گفت: من قصد رسانه ای کردن این موضوع را ندارم و شما همین قدر بدانید که حضرت آقا به مسائل استان اشراف کامل دارند.

کرمی راد در پایان گفت انشاالله سفر ولی امر مسلمین منشا برکات بی نظیری برای استان خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها