کد خبر: ۱۵۸۶۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
کاپيتان سابق آبي‌پوشان پايتخت با برشمردن برگ‌هاي برنده اين تيم برابر بوريرام درباره صحبت‌هاي مطرح شده از اختلاف مديرعامل و سرمربي استقلال مي‌گويد، فتح‌الله‌زاده هميشه حامي قلعه‌نويي بوده است.
جواد زرينچه در گفت‌وگو با ايسنا درباره ديدار اين هفته‌ استقلال برابر بوريرام تايلند اظهار کرد: به طور قطع کادرفني استقلال شناخت خوبي نسبت به اين تيم پيدا کرده و از کيفيت بازي آنها مطلع است. از سويي حضور بوريرام در ميان هشت تيم آسيايي نشان‌دهنده قدرت آنهاست. از سوي ديگر کادرفني استقلال از حساسيت ديدار اين هفته‌اش اطلاع دارد و اين درک را به بازيکنان استقلال هم انتقال داده است.

او افزود: به استقلال براي اين ديدار بسيار اميدوارم. کادرفني استقلال بايد روي نقاط ضعف بوريرام کار کند. درست است که تايلند از لحاظ فوتبالي از ما عقب‌تر است اما حضور بازيکنان خارجي باکيفيت در اين تيم کار را سخت مي‌کند. استقلال نبايد بوريرام را دست کم بگيرد بلکه با تمام قوا بايد به مصاف آنها برود و کار را در تهران تمام کند. استقلال نبايد در تهران گل بخورد و اين مساله خيلي مهم است.

پيشکسوت استقلال در پاسخ به سوالي درباره اختلافات مطرح شده ميان قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: فتح‌الله‌زاده به عنوان مديرعامل استقلال همواره حامي قلعه‌نويي بوده است. او با قلعه‌نويي هماهنگ است و حالا يک سري مسائل هم مطرح شده که به نظرم عده‌اي براي حاشيه‌سازي به آن دامن مي‌زنند اما فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي سرد و گرم روزگار را چشيده‌ و قطعا نمي‌گذارند مشکلي ميانشان باقي بماند.

زرينچه در پاسخ به اين سوال که برگ برنده استقلال را در اين ديدار چه مي‌داند، بيان کرد: تنوع بازيکني در استقلال، انگيزه قلعه‌نويي و کوله‌بار تجربه بازيکنان استقلال و حضور تماشاگران چهار برگ برنده استقلال برابر بوريرام هستند. تماشاگران با حمايت و روحيه‌دادنشان در استاديوم مي‌توانند نقش مهم‌تري ايفا کند. تيم مال آنهاست و ان‌شاءالله با حضورشان مقدمه قهرماني استقلال را پايه‌ريزي کنند.

سرمربي شهرداري ياسوج درباره آخرين شرايط تيم خودش هم صحبت و تصريح کرد: 40 روز است که کار را آغاز ‌کرده‌ و همه تلاشم اين است که با عنوان يک مدعي در ليگ حاضر باشيم. مي‌خواهيم به ليگ برتر صعود کنيم و اکثريت بازيکنانمان را هم بازيکنان بومي تشکيل مي‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها