کد خبر: ۱۵۸۵۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست استقلال با تکذيب خبر اخراج فردين عابديني از هتل محل اقامتش مي‌گويد بايد از حاشيه‌هاي اطراف تيم کم شود چراکه اين حواشي مي‌تواند به استقلال در ديدارش پيش از بازي با بوريرام لطمه بزند
ميرشاد ماجدي درباره‌ي آخرين وضعيت تيمش گفت: تيم ما در شرايط بسيار خوبي است و اگر از موقعيت‌هايمان به خوبي استفاده مي‌کرديم برابر سپاهان هم شکست نمي‌خورديم. ما از لحاظ روحي و رواني در شرايط مطلوبي قرار داريم و در آستانه بازي با بوريرام، پيروزي برابر داماش در روحيه تيمي ما بسيار موثر بود. ما آماده ديدار با بوريرام هستيم و اميدوارم تماشگران از ما حمايت جدي به عمل آورند. اينجا ديگر بحث رنگ‌ها نيست و استقلال مثل تيم ملي است. من از همه قرمز‌ها و آبي‌هايي که قلبشان براي کشور مي‌تپد مي‌خواهم با حضور پررنگشان به صعود ما کمک کنند.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود او و عالمي فيلم‌هاي ديدارهاي بوريرام را تهيه کرده‌اند، بيان کرد: با ارتباطاتي که در تايلند دارم، موفق شدم فيلم بازي‌هاي بوريرام را بگيرم وآن را به گروه آناليز استقلال دادم تا درباره‌ي اين تيم بررسي‌هايشان را انجام دهند. آنها در بازي قبلي‌شان چيانگ‌راي يونايتد را شکست داده‌اند. نکته جالب آنجاست که چيانگ‌راي يونايتد يک تيم شمالي در تايلند است و دقيقا ما هم با شکست يک تيم شمالي گام در اين ديدار مي‌گذاريم. به هرحال تيم بوريرام شب گذشته وارد تهران شد و در حال حاضر اين تيم در هتل المپيک مستقر است. به احتمال فراوان هم امروز (دوشنبه) ساعت 17 در کمپ ناصر حجازي تمرين خواهند داشت و ساعت 19 هم تيم استقلال در همان مکان به تمرين مي‌پردازد.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالي مبني بر اختلافات عنوان شده ميان قلعه‌نويي و فتح‌الله زاده اظهار کرد: من نظرم اين است که در آستانه نزديک شدن به ديدار با بوريرام بايد حاشيه‌ها را کم کنيم تا راحت‌تر برابر اين تيم حاضر شويم. بايد تلاش کنيم آرامش استقلال به هم نخورد و از صحبت‌هايي که شايد به تيم لطمه بزند، بخاطر کشورمان در اين موقعيت حساس دست برداريم. متاسفانه در ايران عده‌اي هرچه مي‌خواهند مي‌نويسند و اين درحاليست که اسقتلال نياز به آرامش دارد. ما بازي سختي داريم و اميدوارم که با نتيجه‌ي مناسبي در آن پيروز شويم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد که فردين عابديني از هتل محل اقامتش اخراج شده است، بيان کرد: خير، ايشان که نمي‌توانند هميشه در هتل زندگي کنند. قرار شده تا پولي در اختيارشان قرار بگيرد تا يک منزل بگيرند و در آنجا حاضر باشند. عابديني از هتلي که در آن مستقر بوده، تسويه حساب کرده و از آنجا بيرون آمده است و اينکه گفته شده او اخراج شده است، صحت ندارد.

ماجدي در پايان و در پاسخ به اين سوال که شنيده شده او از شکايتش نسبت به رسول خطيبي منصرف شده است، گفت: حسين خطيبي با من تماس گرفت و گفت رسول خطيبي منظورش با من و قلعه‌نويي نبوده است و منظور او به کميته جوانان بوده است. من هم بخاطر مردم خوب آذربايجان و اينکه خانواده خطيبي از خانواده شهدا محسوب مي‌شوند و بنده هم رفاقتي ديرينه با حسين خطيبي دارم، به او گفتم که اگر رسول خطيبي در رسانه‌هاي عمومي و مطبوعات رسماً عذرخواهي کند و بگويد که منظورش من و آقاي قلعه‌نويي نبوده‌ايم، از شکايتم صرف نظر مي‌کنم. تا آنجايي هم که من اطلاع دارم، رسول خطيبي هنوز صحبت‌هايش را تکذيب نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها