کد خبر: ۱۵۸۴۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام ابراهیمی:
عضو مجمع روحانیت مبارز گفت: مجلس بر مواضعی که در جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اصرار داشت پایبند خواهد ماند.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس، با اشاره به نقش تعیین کننده مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: نمایندگان مجلس در روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نقش تعیین کننده داشته و نشان دادند حفظ نظام را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های مجلس متعهد افزود: ولایت‌مدار، متدین و انقلابی بودن از شاخصه‌های مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان ثابت کردند در هر شرایطی حافظ منافع نظام خواهند بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی‌های وزیر صالح اشاره کرد و افزود: نمایندگان در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب عمل کرده و صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی نمودند. ضمن اینکه مجلس ملاحظات لازم را نیز در رابطه با دولت و وزرای پیشنهادی لحاظ کرد و در نهایت می‌توان عملکرد مجلس را در این جلسات مثبت ارزیابی نمود.

 ابراهیمی با تأکید بر اینکه دولت و مجلس به تعامل خوبی با یکدیگر رسیده‌اند اظهار داشت: هم مجلس پیام آقای روحانی را دریافت کرد و هم آقای روحانی پیام مجلس را و این دو قوه به تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر دست یافته‌اند. مطمئناً آقای روحانی ملاک‌های مجلس را در معرفی سه وزیر باقیمانده لحاظ خواهد کرد زیرا به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور به درک خوبی از خواسته‌های نمایندگان مجلس رسیده باشد.

عضو مجمع روحانیت مبارز ادامه داد: آقای روحانی در رابطه با خطوط قرمز نظام بسیار هوشمندانه موضع‌گیری کرده و از حفظ ارزش‌های انقلاب و فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان دو معیاری که باید آنها را در معرفی وزرای پیشنهادی در سه وزارتخانه باقیمانده لحاظ نماید، نام برد.

ابراهیمی در پایان با اطمینان از اینکه مجلس بر مواضع قبلی خود استوار خواهد ماند، تصریح کرد: تصور می‌کنم مجلس بر مواضعی که در جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اصرار داشت پایبند خواهد ماند و نمایندگان به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها