کد خبر: ۱۵۸۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۳ تير ۱۳۹۰
عادل فردوسی پور به لیست حمایت شوندگان رسانه های ضدانقلاب خارجی پیوست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از سیاست های رسانه های خارجی معارض با جمهوری اسلامی، تقدیر و تمجید از چهره های داخلی متمایل و یا وابسته به خود در عرصه فرهنگی-سیاسی است و به همین جهت این رسانه ها پیوسته به حمایت از این افراد می پردازند.

پس از حمایت های رسانه های ضد انقلاب از شبه روشنفکران داخلی که در عرصه های سینمایی-هنری فعالیت می کنند، اکنون نوبت فردوسی پور است که مورد تمجید این رسانه ها قرار گیرد.

اخیرا یک شبكه آمريكایی در گزارشي به معرفي برنامه و مجري برنامه نود پرداخته است.

سايت شبكه «پي.بي.اس» آمريكا در گزارشي ابتدا درباره مشخصات  عادل فردوسی نوشته شده: «مجري ورزشي منتخب تلويزيون ايران به شدت سريع صحبت كرده و در عين حال، اغلب راحت صحبت نمي‌كند! او گاهي اوقات، جملات خود را به اين دليل كه قادر به پيدا كردن كلمه درست نيست، تمام‌نشده رها مي‌كند. دست‌هاي او در جهت‌هاي مختلف به هوا مي‌رود. كسي كه در تست ورودي به صداوسيماي ايران موفق نشد، نه يك‌بار بلكه چندين بار! »

اين گزارش يكشنبه در سايت پي.بي‌اس منتشر شد و نويسنده در ابتدا به مشخصات ظاهری فردوسی پور می پردازد اما در ادامه مشخص می شود که به چه علت فردوسی پور مورد توجه این رسانه خارجی قرار گرفته است.

پي.بي.اس، ابراز عقیده کرد که فردوسی پور يكي از قابل اعتمادترين شخصيت‌هاي كشور ايران است! و نوشت: فردوسي‌پور در اجراي برنامه‌اش خيلي بي‌قرار است و حتي بعضي وقت‌ها كار به جايي مي‌رسد كه نزديك است كه از ادب دور شود! مخصوصا با مقام‌هاي دولتي در فدراسيون فوتبال كه به اظهارات متناقض و عملكرد غيرحرفه‌اي آنان اشاره مي‌كند؛ البته بازيكنان و مربي هم از اين قضيه مصون نيستند

این شبکه آمریکا چنان درباره فردوسی پور سنگ تمام می گذارد و می نویسد: «به تدريج، فهم تخصصي او از بازي فوتبال و اطلاعات وسيع او در مورد بازيكنان در سراسر جهان او را نزد ايرانيان عزيز كرد. او يك مجري تواناست، هر چند، مهارت كلامي و نظم فيزيكي ندارد. برخي مواقع، او حتي خودكار خود را در دهانش و سرش را از روي كلافگي، روي ميز مي‌گذارد.»

در انتهاي اين گزارش به سياسي شدن 90 پرداخته شده است. پي.بي.اس در اين‌باره نوشته: «عادل سعي مي‌كند از سياست دوري كند اما برخي مواقع با زيركي چيزي مي‌گويد. جواب او به يك ميهمان سياسي اين برنامه چنين بود: «باشه! پس شما داريد مي‌گوييد كه راي مردم مهم نيست»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها