کد خبر: ۱۵۸۳۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان با رد شايعه برگزاري مسابقات آسيايي فولاد در اصفهان، از برگزاري اين رقابت‌ها در ورزشگاه غدير اهواز خبرداد.
حسين ابن‌قاسم اظهار کرد: عمده مشکل ورزشگاه غدير اسکوربورد آن بود که باشگاه فولاد آن را خريداري کرده است و ان‌شاءالله نصب خواهد شد. هم چنين پروژکتورهاي اين ورزشگاه در حال آماده شدن است و فکر مي کنم ديگر مشکل خاصي نداشته باشد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: وضعيت زمين چمن اين ورزشگاه نيز بهتر شده است. به هر حال يکسري کارهاي جزيي وجود دارد که يک همت عالي را مي طلبد. اين ورزشگاه متعلق به استان است و همه بايد کمک کنند و به اين صورت نيست که چون فولاد وارد بازي هاي آسيايي شده است، پس بايد هزينه هاي تکميلي ورزشگاه را پرداخت کند. به هر حال بايد همه دست به دست هم دهند تا اين ورزشگاه تکميل شود.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان همچنين درباره شايعه برگزاري ديدارهاي آسيايي فولاد در اصفهان به دليل آماده نشدن ورزشگاه غدير اظهار کرد: خير، اصلا به اين صورت نيست و صحبتي در اين خصوص نيز نبوده است. همه در حال تلاش هستند تا ورزشگاه غدير آماده شود و بازي‌هاي ما در همين مکان برگزار شود.

وي در پايان درباره صحت اخطار AFC به باشگاه فولاد به حذف از رقابت‌هاي آسيايي به دليل آماده نبودن ورزشگاه غدير گفت: اخطار شفاهي يا کتبي‌اي از AFC در اين زمينه دريافت نکرده ايم اما در يک مصاحبه از عزيز محمدي چنين صحبتي را شنيدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها