کد خبر: ۱۵۸۳۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: صالحي اميري انساني فرهيخته و اهل فرهنگ است، اميدوارم زودتر وزير ورزش شود.
محمد رويانيان ابتدا در خصوص آخرين وضعيت محمدرضا خلعتبري اظهار داشت: پس از جلسه اول متاسفانه توافقات لازم بين ما و عجماني‌ها حاصل نشد و اگر اتفاق خاصي پيش نيايد امشب جلسه دوم ما با عجماني‌ها برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما نمي‌خواهيم زيربار حرف زور برويم و اين حق ماست که با آرامش و با توافق خلعتبري را جذب کنيم. ما به دنبال يک ديپلماسي ورزشي هستيم تا بازيکن خودمان را پس بگيريم.

رويانيان تاکيد کرد: راستش را بخواهيد ما به دنبال اين بوديم تا قيمت پيشنهاد عجماني‌ها را پايين بياوريم اما آنها زيربار اين حرف نمي‌روند و بايد در جلسه امشب تکليف خيلي چيزها روشن شود. اما مطمئن باشيد ما هم زير بار حرف زور نمي‌رويم و آنها هم بايد يک قدم کمک کنند.

وي خاطرنشان کرد: البته از حاميان خودمان در فوتبال ايران و ورزش کشور سپاسگزاريم و ما اين موضع را دنبال مي‌کنيم تا بتوانيم با کمک آنها خلعتبري را جذب کنيم. راستش را بخواهيد اول نمي‌خواستيم به عجماني‌ها پولي بدهيم چون نداشتيم. تکليف وزير ورزش هم که روشن نشد خيلي از مشکلات ما بيشتر شد.

رويانيان ادامه داد: ولي الان خوشحالم که صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد. من شناخت نسبي نسبت به ايشان دارم. صالحي فردي فرهيخته، باسواد و برجسته است و انشاءالله فردا در وزارت ورزش خدمت ايشان مي‌رسم. البته سلطاني‌فر نيز آدم کاربلد و خوبي بود اما راي نياورد. من اميدوارم که با افکار علمي صالحي ورزش کشورمان بتواند نسبت به گذشته موفق‌تر شود. البته خيلي خوشحال‌تر مي‌شوم که ايشان هرچه سريع‌تر وزير شود و تکليف را روشن کند. من آمادگي هرگونه کمک به ايشان را دارم و از او هم مي خواهم به باشگاه پرطرفدار ما کمک کند. ورزش مقوله‌اي حياتي براي جوانان ما است که به نظرم صالحي‌ با نگاه فرهنگي خود مي‌تواند در اين بخش هم مانند پست‌هاي ديگرش يک مدير خوب، علمي و کاربلد باشد.

وي در پايان در پاسخ به سوالي در خصوص حضور هامبورگ در ايران نيز گفت: فعلا در حال پيگيري موضوع هستيم و انشاءالله به موقع خبر لازم را اعلام خواهيم کرد. فعلا جاي خوشحالي دارد که سرپرست وزارت ورزش شروع به کار کرده و بايد اين موضوع را به فال نيک بگيريم. انشاءالله به زودي هم تکليف خلعتبري روشن مي‌شود. البته جا دارد از همين جا موفقيت بازيکنانم را در بازي با ملوان به آنها تبريک بگويم. اميدوارم اين موفقيت در ادامه راه تکرار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها