کد خبر: ۱۵۸۳۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
محسن مسلمان مهاجم ذوب آهن که فکر مي‌کرد اين فصل بتواند با ذوب آهن اتفاقات خوبي را رقم بزند اما بعد از گذشت 5 هفته عملا اين اتفاق نيفتاده است و اعتقاد دارد تيمش نفرين شده است.
محسن مسلمان پيرامون تساوي تيمش مقابل سايپا در اصفهان به سايت گل گفت: ما بايد با اختلاف سايپا را مي‌برديم اما داور دو پنالتي صددرصد ما را نگرفت و در يکي از آنها جوري مدافعانشان روي محسن بياتي‌نيا خطا کرد که دندانش وارد لثه‌اش شد و خونريزي کرد و اما داور پنالتي نگرفت. سايپا در کل بازي يک موقعيت هم نداشت و هيچ گونه فشاري روي دروازه ما نداشتند که حتي گلر ما شيرجه بزند اما خب با شانس يک امتياز از ما گرفتند.

مسلمان در ادامه گفت: من فکر مي‌کنم تيم ما نفرين شده است وگرنه شما نگاه کنيد هم بازيکن خوبي داريم و هم مربي خوب اما نمي‌دانم چرا نتيجه نمي‌گيريم. روح‌اله عرب در اين بازي دو موقعيت صددرصد گل و دروازه خالي را به اوت زد در حالي که سخت‌ترين موقعيت‌ها را هميشگي گل مي‌کرده است.

مسلمان در پايان گفت: هيچ تيمي مثل ما تاکتيکي فوتبال بازي نمي‌کند و با هدف به توپ ضربه نمي‌زند اما نمي‌دانم چرا نتيجه نمي‌گيريم در بازي با ملوان فقط براي برد مي‌رويم و حتي به مساوي هم فکر نمي‌کنيم ترجيح مي‌دهم يا ببازيم و يا ببريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها