کد خبر: ۱۵۸۳۴۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
هافبک - مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن تاکید که تیمش با توجه به تحمل ۲ شکست پیاپی در بازی برابر استقلال محکوم به پیروزی است.

598؛ بهادر عبدی ابتدا در مورد شکست‌های اخیر راه‌آهن مقابل نفت و فولاد خوزستان اظهار داشت: «در درجه اول باید بگویم که راه‌آهن مشکل گلزنی دارد و این مشکل باید برطرف شود. ما دنبال بهانه نیستیم و همانطور که دیدید اول در مورد مشکل تیم‌مان حرف زدم اما باید بگویم در این 2 بازی از داوری ضربه خوردیم.»

 

هافبک - مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن خاطر نشان کرد: «عجیب‌ترین پنالتی‌های تاریخ لیگ برتر را 2 بار علیه ما گرفته‌اند و این موضوع نقش مهمی در شکست راه‌آهن داشته است. واقعاً نمی‌دانیم تا چه زمانی باید منتظر باشیم که داوران مطرح برای ما سوت بزنند.»

 

وی در ادامه افزود: «تیم‌هایی مانند راه‌آهن باید داورهایی مانند مظفری‌زاده و فغانی را از تلویزیون ببینند؟! ما در حسرت این هستیم که داورهای مطرح برای راه‌آهن سوت بزنند.»

 

عبدی همچنین اظهار داشت: «نمی‌دانم کمیته داوران تا چه زمانی می‌خواهد این چینش داوری را ادامه دهد و همین مسائل باعث می‌شود تا در 2 بازی 2 پنالتی علیه ما گرفته شود که اصلا پنالتی نبود. ما توقع نداریم برای راه‌آهن پنالتی بگیرند، چون داورها خطا روی بازیکنان ما را نمی‌بینند اما حداقل به ضرر ما پنالتی‌های اشتباه نگیرند.»

 

هافبک - مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن به بازی حساس تیمش با استقلال هم اشاره کرد و افزود: «این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. همه می‌دانند استقلال چه بازیکنانی دارد و مربی این تیم هم هر سال جام می‌آورد. البته ما جلوی استقلال و پرسپولیس همیشه خوب بازی می‌کنیم و در این بازی هم واقعاً محکوم به برد هستیم. خوشبختانه برای این بازی هم احتمالاً داور خوب می‌گذارند و امیدوارم دچار مشکل نشویم.»

 

وی در مورد گل زدن به مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال گفت: «گل زدن به رحمتی حتی از روی نقطه پنالتی هم سخت است اما من به رحمتی زمانی که در سپاهان بود و همچنین در استقلال گل زده‌ام. چون باز کردن دروازه رحمتی سخت است، گل زدن به او را دوست دارم و لذت می‌برم به این دروازه بان گل بزنم. امیدوارم در بازی این هفته هم به رحمتی گل بزنم.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها