کد خبر: ۱۵۸۲۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم هلندي بايرن‌مونيخ پس از پيروزي تيمش برابر اينتراخت فرانکفورت مي‌گويد، بايرن در بازي برابر فرانکفورت به دردسر افتاد تا اينکه بتواند سه امتياز اين ديدار را کسب کند.
بايرن مونيخ دومين برد پياپي خود در بوندسليگا را کسب کرد تا با شش امتياز از دو بازي در صدر جدول جاي گيرد.

به گزارش ايسنا ، روبن، مهاجم هلندي بايرن‌مونيخ پس از بازي برابر فرانکفورت در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: هميشه بازي‌هاي باشگاهي که بلافاصله پس از بازي‌هاي ملي برگزار مي‌شوند، سخت است. يکي از بازيکنان ما از آسيا آمد. يکي ديگر از آمريکاي جنوبي به تيم ما اضافه شد. تمرينات کامل خود را براي اين بازي از روز پنجشنبه آغاز کرديم و تنها روز جمعه به طور کامل براي اين ديدار تمرين داشتيم اما بازيکنان مي‌خواستند که در اين ديدار پيروز شوند زيرا ذهنيت پيروزي داشتند.

روبن ادامه داد: در ابتداي فصل مهم‌ترين چيز حفظ روند پيروزي‌هاست. در بازي برابر فرانکفورت فرصت‌هاي زيادي داشتيم تا بازي را با اختلاف بيش از يک گل به سود خود به پايان ببريم اما نتوانستيم از فرصت‌هاي پيش آمده استفاده کنيم. به همين خاطر تا پايان بازي ترس دريافت گل تساوي وجود داشت.

توني کروس، هافبک آلماني نيز که در بازي روز گذشته از ابتدا در ترکيب بايرن به ميدان رفت، گفت:‌ همه مي‌دانيم که پيروزي در فرانکفورت اصلا کار آساني نيست زيرا آنها تيم خيلي خوبي هستند با اين همه تيم ما در 90 دقيقه کاملا به بازي مسلط بود و توانست 90 دقيقه توپ و ميدان را در اختيار داشته باشد. شانس‌هاي گلزني کمي به آنها داديم اما بايد انگشت اشاره را درباره ناکامي در گلزني به سوي خودمان بگيريم که با بي‌دقتي نتوانستيم گل‌هاي بيشتري در اين ديدار بزنيم.

بايرن‌مونيخ که اکنون با 6 امتياز از 2 بازي در صدر جدول بوندسليگا قرار دارد در هفته سوم در برابر نورنبرگ قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها