کد خبر: ۱۵۸۲۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به نظرم بازیکنان راه‌آهن در دیدارهای گذشته در حد و اندازه‌شان ظاهر نشدند.
پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه تیم فوتبال راه آهن در پنج دیدار پنج امتیاز کسب کرده و امتیازهای بازی‌های خانگی را از دست داده است، اظهار داشت: ما در دیدارهای بیرون از خانه راحت‌تر هستیم زیرا ورزشگاه تختی شرایطش به گونه‌ای نیست که ما از آن بهره ببریم. چمن ورزشگاه به گونه‌ای است که به نفع حریفان است.

وی ادامه داد: زمین تختی مناسب ما نیست حالا نمی‌دانم که می‌خواهند بگویند بهانه است یا نه. من حرف خود را می‌زنم. ما در این زمین نمی‌توانیم بازی کنیم. سال گذشته در اکباتان شرایط خوبی داشتیم اما امسال در این زمین اذیت می‌شویم و این ذهنیت بازیکنان را اذیت می‌کند.

مدافع راه آهن درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی در این فصل کسب کند، خاطرنشان کرد: گرفتن سهمیه آسیایی فقط به حرف نیست بلکه باید تمام عوامل و امکانات دست به دست هم بدهند یکی از این موارد همین بحث زمین است، برای آسیایی شدن باید بازیکنان و همه باشگاه فعالیت کنند.

قربانی در خصوص اینکه چه زمانی راه آهن از این شرایط خارج می‌شود، گفت: به هر حال باید این موضوع جایی درست شود البته نمی‌خواهم درباره عوامل دیگر صحبت کنم اما اشتباهات سهوی داور صورت گرفته که به ضرر ما تمام شده است. در بازی نفت پنالتی گرفته شد که کمر تیم شکست. البته داوران زحمت زیادی می‌کشند اما اشتباهاتی می‌کنند ما هم بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشده است.

وی درباره دیدار مقابل استقلال، تیم سابقش و دلخوری‌هایی که از مسئولان این تیم در فصل گذشته داشت، یادآور شد: این مسائل دیگر تمام شده، اگر دلخوری و مشکلی هم وجود دارد دیگر دوست ندارم درباره آن صحبت کنم و درست نیست که بخواهیم این مسائل را بازگو کنیم. به هر حال استقلال هم تیم خوبی است و خوب نتیجه گرفته است.

مدافع راه‌آهن در مورد اینکه آیا انگیزه‌اش مقابل استقلال بیشتر است، تصریح کرد:‌ این بازی برای من مثل سایر بازی‌هاست. فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. فقط باید به فکر نتیجه باشیم تا از این روند خارج شویم. بازیکنان باید شرح وظایف خود را به خوبی در زمین پیاده کنند فکر می‌کنم در چند بازی گذشته این موضوع صورت نگرفته است. باید بازیکنان به اندازه سطح توقعی که از آنها می‌رود در زمین ظاهر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها