کد خبر: ۱۵۸۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
نماینده تهران در مجلس گفت: آنچه مسلم است شبهه حضور در فتنه و تقلب از خطوط قرمز نظام است و مجلس نیز در مواجهه با آن جدی خواهد بود.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام مجلس در بررسی صلاحیت وزرا در عدم رأی موافق به سه وزیری که در خصوص آنها شبهه تقلب و فتنه مطرح بود، اظهار داشت: این اقدام نشانگر توجه جدی مجلس به استقلال کشور، حفظ نظام و دغدغه مردم و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گرایشات افراد در بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزرا توجهی نداشتند، بلکه توجه آنها معطوف به توانمندی و تعهد وزاری پیشنهادی به نظام، ولایت و دست آوردهای انقلاب بود، به همین دلیل بود سه وزیری که نتوانستند به نحوی دوری خود از مسئله تقلب و فتنه را به اثبات برسانند، رأی نیاوردند.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مجلس در عدم رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی جدید که شبهه حضور در فتنه و یا تقلب را داشته باشند، مصر خواهد بود، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است شبهه حضور در فتنه و تقلب از خط قرمزهای نظام است و مجلس نیز در مواجهه با آن جدی خواهد بود.

افتخاری با اشاره به شاخص‌های مربوط به وزرای جایگزین تصریح کرد: آقای روحانی در معرفی وزرای جایگزین باید تعهد، تخصص، ایمان به نظام و ولایت، پایبندی به فرامین مقام معظم رهبری، دغدغه خدمت به مردم و پاکدستی آنها در بحث فتنه و اقداماتی که در سال‌های 78 و 88 علیه نظام صورت گرفت را مورد توجه قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها