کد خبر: ۱۵۸۰۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديشب به اين فکر مي‌کردم که انتظارات از من بالا رفته است اما من هنوز در همان پله اول هستم.
اميد عاليشاه اظهار داشت: با تصميم علي دايي اولين باري بود که موفق شدم در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار بگيرم و خدا را صد هزار مرتبه شکر مي‌کنم که توانستم جواب اعتماد دايي و هواداران را بدهم. اين برايم يک دنيا ارزش دارد.

به گزارش فارس،وي افزود: اما از همين جا مي‌گويم من کاري نکردم و تلاش همه بچه‌ها بود تا من در يک ريباند گل بزنم ما بعد از 10 نفره شدن چهاربرابر همه دويديم و خدا هم نتيجه زحمات را به ما داد. علي‌رغم اينکه ملوان تيم بدي نبود ولي ما مي‌توانستيم به اين تيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.

وي درباره اولتيماتوم دايي در رختکن به بازيکنان گفت:‌ بنده خدا دايي پس از باخت مقابل سايپا تحت فشار بود اما به نظرم تهديد دايي روحيه بچه‌ها را چند برابر کرد. جنگندگي را بيشتر کرد و نتيجه‌اش هم برد بود.

وي درباره دومين ضربه‌اش که به تير دروازه خورد نيز گفت: روزي‌ام نبود تا گل دوم را بزنم راضي‌ام به رضاي خدا. همان يکدانه که 3 امتيازي بود زدم برايم کافي بود. من خيلي سعي کردم تا گل دوم را بزنم، اما قسمتم اين بود تا توپ به تير دروازه بخورد.

مهاجم قرمزپوشان با اشاره به انتظارات بالا از اين به بعد از خودش نيز گفت: مي‌دانم که از اين به بعد انتظارات از من بالا است. باور کنيد ديشب تا صبح فکر همين مسئله بودم اما من هنوز روي پله اول هستم و هيچ کاري نکردم. کارم سخت است، انشاءالله بتوانم با کمک خدا، حمايت طرفداران و استفاده از تجربه دايي و بازيکنان خوب پرسپوليس باز هم براي اين تيم موثر باشم. عزت و ذلت دست خداست اما بازيکن هم بايد با تمام وجود تلاش کند.

وي در مورد سقف آرزوهايش در پرسپوليس گفت: اول دوست دارم به هر نحوي که شده در قهرماني پرسپوليس سهيم باشم، دوم اينکه مي‌خواهم مسافر جام جهاني باشم و انشاءالله در مرحله پاياني مي‌خواهم از پرسپوليس لژيونر شوم. البته همه چيز دست خداست؛ شبانه‌روز تلاش خواهم کرد تا به هدفم برسم. من روز گذشته واقعا هواداران پرسپوليس من را شرمنده کردند و مطمئن باشند با يک گل همه چيز براي من تمام نشده و در بازي‌هاي آينده به مراتب پرقدرت‌تر و با روحيه بهتري ظاهر خواهم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها