کد خبر: ۱۵۸۰۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه فجرشهيد سپاسي با تمجيد از عملکرد تيمش مقابل سپاهان مي‌گويد قبل بازي به پيرواني اولتيماتوم نداده و صحبت‌هاي او تنها تذکري دوستانه داده است.
جعفر جعفري درباره پيروزي دو بر يک فجر شهيد سپاسي مقابل سپاهان و کسب اولين سه امتياز فصل، بيان کرد: خدا را شکر بعد از چهار هفته‌ نتايج غيرقابل قبول، بالاخره توانستيم به پيروزي برسيم و اين برد را من لطف خدا مي‌دانم. مردم شيراز ديشب سنگ تمام گذاشتند و يک لحظه هم از تشويق تيم غافل نشدند. حمايت آنها واقعا موثر بود.

به گزارش ايسنا،او همچنين از تلاش پيرواني در پيروزي مقابل سپاهان تمجيد کرد و افزود: سرمربي تيم يکسري تغييرات در تيم اعمال کرد و باعث برتري ما شد. همچنين اگر مهاجمان تيم کمي دقت مي‌کردند با نتيجه‌ چهار بر يک از زمين بيرون مي‌آمديم. نيمه اول براي سپاهان بود، اما در نيمه اول کاملا هجومي ظاهر شديم و زمين و زمان دست ما بود. هم گل زديم و هم موقعيت‌هاي زيادي را به دست آورديم.

مديرعامل باشگاه فجر در پاسخ به اين پرسش که آيا پيش از بازي به غلام پيرواني اولتيماتوم داده بود، عنوان کرد: اولتيماتومي در کار نبود و من قبل از بازي با تراکتورسازي جلسه دوستانه‌اي با او برگزار کردم و با هم به بررسي نقاط ضعف‌ها پرداختيم. همچنين تذکر دوستانه به او دادم و گفتم که حواسش به نتايج تيم باشد! همچنين اين که مي‌گويند برايش جايگزين خارجي در نظر گرفته‌ايم، صحت ندارد. من به شاغلام گفتم با خيال راحت و آسوده به کارش ادامه دهد و نگران چيزي نباشد.

جعفري در ادامه در پاسخ به اين پرسش که خبرنگار اسنا که اگر فجر در بازي هفته‌ بعد شکست بخورد، باز هم به پيرواني فرصت خواهم داد، گفت: حالا تا هفته‌ بعد خيلي مانده است . شما جلوتر محاکمه نکنيد. ايشان همچنان در تيم هستند و باشگاه هم از او حمايت مي‌کند. بقيه‌اش دست خداست. البته خود پيرواني روحيه پهلواني دارد و به من گفته اگر نتيجه‌ نگيرد خودش مي‌رود ولي ما از او حمايت خواهيم کرد تا تيم به اوج برسد. ان‌شاءالله خدا هم کمک کند و مقابل تراکتورسازي هم نتيجه‌ لازم را بگيريم. به هر حال قرعه ما در چند بازي اول سخت بود و بايد با چهار تيم اول جدول بازي مي‌کرديم. هفته‌ بعد هم با تراکتورسازي داريم، اما در ادامه راه کارمان کمي راحت مي‌شود. البته تيم‌هاي ديگر هم کم‌کم خودشان را جمع و جور مي‌کنند و تيم آسان نداريم.

به گزارش ايسنا، مديرعامل فجر شهيد سپاسي شيراز با انتقاد از وضعيت نامطلوب چمن ورزشگاه حافظيه، تاکيد کرد: اگر اين روند ادامه داشته باشد، ديگر نمي‌توانيم در حافظيه بازي کنيم و چمن کاملا خراب مي‌شود. اين زمين تحت نظارت اداره ورزشي و جوانان آموزش و پرورش استان است و ماهانه پنج ميليون تومان هم بابت حفظ و نگهداري‌اش به پيمانکار پرداخت مي‌کنند، اما در حال حاضر حال و روز خوشي ندارد و رو به نابودي است.

جعفري در پايان درباره بي‌توجهي برخي از تيم‌ها به بازي جوانمردانه ، يادآور شد: ما بازي جوانمردانه‌اي را از هر تيمي بهتر به نمايش گذاشته‌ايم. حتي يک سال به خاطر اين کارمان اوت شديم و پارسال هم مهدي نظري مقابل سپاهان تک به تک را بيرون زد. اما همين سپاهان ديروز در يک صحنه به بازيکن مصدوم ما توجهي نکرده و به بازي ادامه دادند. با اين حال معتقدم اين کار، بستگي به نظر شخصي افراد دارد. به عنوان مثال علي دايي مي‌گويد در چنين مواقعي بايد به بازي ادامه داد. او هيچ چيز را قبول ندارد و تفکراتش در فوتبال با بقيه قضاوت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها