کد خبر: ۱۵۸۰۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:تنها دغدغه ما مسائل مالي است که الان در حال حاضر يک سري از بازيکنان ما هنوز درصدي از مبلغ قراردادهاي خود از فصل پيش را طلب دارند.
به نقل از سايت روابط عمومي آکادمي ملي المپيک و پارالمپيک، تيم فوتبال استقلال صبح امروز تمرينات خود را پيش از بازي با حريف تايلندي خود در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در محل آکادمي ملي المپيک برگزار کرد.

امير قلعه نويي سرمربي استقلال در حاشيه تمرينات اين تيم در گفتگويي کوتاه پاسخگوي سوالات خبرنگار آکادمي در خصوص بازي با داماش و حريف تايلندي خود در مرحله يک چهارم نهايي جام باشگاه هاي آسيا شد.

وي بازي با داماش و برد در اين بازي را روحيه بخش دانست و گفت: خدا را شاکر هستيم که توانستيم قبل از بازي حساس مان در ليگ قهرمانان آسيا سه امتياز اين بازي را از آن خود کنيم، تا هم جايگاه مان را در جدول تثبيت کنيم و هم با روحيه خوب به مصاف حريف تايلندي خود برويم.

قلعه نويي تصريح کرد: امسال ليگ را خوب شروع کرديم و تيم هم شرايط خوبي دارد و تنها دغدغه ما مسائل مالي است که الان در حال حاضر يک سري از بازيکنان ما هنوز درصدي از مبلغ قراردادهاي خود از فصل پيش را طلب دارند.

وي ادامه داد: بازيکناني نظير سياوش اکبرپور، پژمان منتظري، آندو و چند نفر ديگر از بچه ها مبلغي را هنوز دريافت نکرده اند، ولي همگي دارند به عشق اين پيراهن و مردم با تمام قدرت و توان کار مي کنند که اين جاي تقدير و تشکر دارد، ما هم اميدواريم اين مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

قلعه نويي در پاسخ به ضعف خط دفاعي و اشتباهات فردي مدافعان خود نيز گفت: ما قبول داريم و اين موضوع هم دليل دارد. به علت اينکه مدافعان ما تقريبا خط دفاعي تيم ملي بوده است که طبيعتاَ اين بازيکنان کمتر استراحت کرده اند و همچنين بدنسازي لازم را انجام نداده اند. البته اين دليل اصلي نيست و نمي توانيم با اين مسائل اشتباهات فرديمان را توجيه کنيم و بايد در خصوص ساختار ونظم دفاعي بيشتر کارکنيم.

سرمربي آبي پوشان در خصوص بازي روز چهارشنبه و شناخت از حريف تايلندي در ليگ قهرمانان آسيا گفت: شناخت نسبي را به حريف خود پيدا کرده ايم. آنها امروز يک بازي را انجام مي دهند و ما تيم آناليز خود را به تايلند فرستاديم تا نکات لازم در خصوص اين تيم را به ما بدهند. تيم هم روند روبه رشد خوبي را دارد و خوشبختانه سه بازيکن مصدوممان هم در اين بازي همراه تيم هستند و اگر شرايط بدني شان اجازه دهد حتما در ترکيب از آن ها استفاده مي کنيم.

سرمربي آبي پوشان درپايان در خصوص حضور و حمايت تماشاگران در بازي روز چهارشنبه نيز گفت: هواداران هيچگاه ما را تنها نگذاشته اند و هميشه ما را مورد لطف خود قرار داده اند. يقين داريم يک روز خوب را با حمايت اين هواداران داشته باشيم تا بتوانيم انشاالله با کمک خدا و تلاش بازيکنانمان ستاره سوم استقلال را بدست آوريم.

قلعه نويي در آخر از شاهرخ شهنازي رياست آکادمي ملي المپيک و پارالمپيک به خاطر مساعدت هايشان با تيم استقلال و فراهم کردن امکانات براي اين تيم تقدير و تشکر به عمل آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها