کد خبر: ۱۵۸۰۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال نفت گفت: مهرداد اولادي دچار مصدوميت جزئي شده بود و مي‌توانست به بازي خود ادامه دهد اما کادر فني براي حفظ او در بازي با پرسپوليس تعويضش کرد.
رحيم ايرانيان در خصوص پيروزي 4 بر 2 نفت تهران مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما بازي خوبي انجام داديم فقط نگراني ما از گرماي اهواز بود که خوشبختانه بازيکنان با همت خودشان توانستند بر اين امر غلبه کنند و مقابل استقلال خوزستان به برتري برسيم.

به گزارش فارس،وي در مورد قضاوت داور و همچنين پنالتي که به سود استقلال خوزستان اعلام کرده، يحيي گل‌محمدي نسبت به آن معترض بود يادآور شد: به هر حال مسائل داوري همه‌جا وجود دارد اما ما از قضاوت روز گذشته داور راضي هستيم او زحمت خود را کشيد زماني که تيمي نتيجه مي‌گيرد در مورد داوري صحبت نمي‌کند.

سرپرست نفت تصريح کرد: برخي‌ها گفتند که صحنه‌اي که داور پنالتي اعلام کرد، مشکوک بوده اما ما هنوز فيلم بازي را نديده‌ايم و پس از آن بايد در اينباره صحبت کنيم.

ايرانيان درباره تعويض مهرداد اولادي در نيمه اول، به علت مصدوميت يادآور شد: اولادي کمي از ناحيه انگشت پا دچار درد شده بود مي‌توانست بازي را ادامه دهد اما کادر فني تشخيص داد که براي حفظ آمادگي او در ساير ديدارها و بازي مقابل پرسپوليس تعويضش کند.

وي در مورد ديدار هفته آينده مقابل پرسپوليس و ميزباني اين تيم در ورزشگاه تختي خاطرنشان کرد: ما بازي سختي مقابل پرسپوليس داريم، دايي هم يکي از بهترين مربيان است و از عصر امروز آناليز اين تيم را انجام خواهيم داد. حق ماست که در ورزشگاه تختي بازي کنيم ما قراردادمان را با مسئولان اين ورزشگاه بسته‌ايم و تختي دومين ورزشگاه ما به حساب مي‌آيد. مشکلي هم براي برگزاري در ورزشگاه تختي نداريم. برگزاري بازي در اين ورزشگاه به آزادي هم کمک مي‌کند تا بازي‌ها دائماً در اين ورزشگاه برگزار نشود.

سرپرست نفت درباره شکايت مصطفي سيفي از اين تيم عنوان کرد: من در جريان اين موضوع نيستم و مديران باشگاه بايد در اين باره صحبت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها