کد خبر: ۱۵۸۰۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سخنگوي باشگاه ذوب آهن گفت: موش آزمايشگاهي شده‌ايم و داوران کم تجربه فقط در ديدارهاي ما قضاوت مي‌کنند.
کامران شيرزادي اظهار داشت: در پنج هفته اخير اشتباه‌ات داوري به ضرر ذوب آهن بوده است و ما از اين داوري‌ها به شدت گلايه مند هستيم. باشگاه ذوب آهن به تعبيري تبديل به موش آزمايشگاهي داوران شده است. زيرا داوران کم تجربه و جوان بيشتر براي ذوب آهن قضاوت مي‌کنند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در ديدار ذوب آهن و تراکتورسازي محمدرضا اکبريان داور جوان ليگ برتري به راحتي پنالتي مسلم روي رجب‌زاده را نگرفت. پنالتي که تمامي کارشناسان داوري آن را تاييد کردند.

سخنگوي باشگاه ذوب آهن با اشاره به اشکالات داوري ديدار روز گذشته با سايپا، گفت: روز گذشته نيز سه پنالتي مسلم ذوب آهن گرفته نشد. در دقيقه ششم خطا روي بياتي‌نيا هم پنالتي بود و هم مدافع بايد اخراج مي‌شد اما داور از اين صحنه گذشت در حاليکه بياتي‌نيا در اين صحنه به شدت مصدوم شد و به بيمارستان رفت. در دقيقه 73 هم خطاي هند پنالتي براي ذوب آهن گرفته نشد. يک خطاي ديگر پنالتي هم روي اسماعيل فرهادي ديده نشد.

وي تصريح کرد: چرا داوران جوان و کم تجربه فقط براي تيم‌هايي مثل ذوب آهن قضاوت مي‌کنند؟ چرا اين داواران براي تيم‌هاي بزرگ سوت نمي‌‌زنند؟ اينکه ذوب آهن تعداد هوادارش نسبت به برخي باشگاه‌ها کمتر است بايد هميشه برايش داور جوان و کم تجربه انتخاب کنند!؟

سخنگوي باشگاه ذوب آهن با اشاره به ارايه فيلم بازي‌ها به کميته داوران، گفت: اگرچه فيلم بازي‌ها را ارسال کرده‌ايم اما نمي‌دانيم چه فايده‌اي براي ما دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها