کد خبر: ۱۵۸۰۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدواريم مارکو از روز دوشنبه تمرينات خود را شروع کند و حقيقي را هم زودتر از زمان اعلام شده به شرايط تمرين باز گردانيم.
دکتر حقيقت درباره آخرين وضعيت آسيب‌ديدگي‌هاي سرخپوشان اظهار کرد: حقيقي در پي تکلي که در يکي از تمرين‌ها رفت، از ناحيه زانو آسيب ديد. او را براي MRI اعزام کرديم که گزارش آن توسط دکتر رادمهر حکايت از آسيب ديدگي بخشي از رباط جانبي زانوي او بود. حقيقي امروز توسط دکتر کيهاني ويزيت شد و برنامه فيزيوتراپي را هم در دستور کار دارد. اميدواريم با تلاش مضاعف و با توجه به انگيزه خود حقيقي، بتوانيم او را زودتر از زمان تعيين شده به شرايط تمرين برگردانيم.

به گزارش ايسنا، وي درباره مارکو سپانوويچ خاطرنشان کرد: با توجه به عارضه‌اي که براي کمر او پيش آمد، اقدام به انجام MRIکرديم. اميدواريم با توجه به روندي که طي مي‌شود او از روز سه‌شنبه بتواند تمرينات خود را آغاز کند.

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس درباره آسيب ديدگي سيد جلال حسيني گفت: سيد جلال شب قبل از بازي، از ناحيه مچ پا آسيب ديد. شب روي پاي او کار کرديم و صبح بازي براي اطمينان خاطر بيشتر توسط پزشک متخصص معاينه شد که با نظر ايشان در بازي حضور پيدا کرد. البته درمان و فيزيوتراپي هنوز ادامه دارد و امروز شرايط او را بررسي مي‌کنيم و اگر لازم بود امروز را به وي استراحت خواهيم داد.

دکتر حقيقت آسيب ديدگي پيام صادقيان را هم جدي ندانست و گفت: حداکثر ممکن است امروز به او استراحت بدهيم که آن هم در زمان تمرين و بعد از بررسي وضعيت وي معلوم مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها