کد خبر: ۱۵۷۸۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی بوریرام:
سرمربی بوریرام می گوید اگر بازیکنان این تیم برابر استقلال ایران بازی خودشان را انجام دهند می توانند هواداران استقلال را ناامید به خانه بفرستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استقلال و بوریرام دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سی‌ام مرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

کوپر، سرمربی بوریرام قبل از بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: قبل از این که سرمربی بوریرام شوم، کمک مربی بودم و مدت‌ها هدایت تیم‌ بوریرام بر عهده من بود. من در تیم بوریرام تغییر و تحولات زیادی را ایجاد کردم، از جمله ضربات شروع مجدد. قبل از بازی با بنیادکار ازبکستان در مرحله قبلی تیم ما خیلی آماده نبود،‌ اما اکنون تیم ما جا افتاده است و فکر می‌کنم هفته‌ به هفته‌ بهتر می‌شویم. فشردگی بازی‌ها به بازیکنان ما کمک کرده است که در شرایط بازی قرار گیرند،هر چند که تفاوت زیادی با قبل نکرده‌ایم.

سرمربی بوریرام درباره رویارویی استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آنها تیم قوی و سختی هستند. می‌دانیم که استقلال هواداران پرشوری دارد، اما از طرفی خیلی خوشحالیم که بازی برگشت را باید در خانه انجام دهیم.

کوپر در ادامه گفت: با جو ورزشگاه آزادی آشنا هستم. ورزشگاه آزادی، ورزشگاهی بزرگ است و هواداران زیادی برای هر بازی برای حمایت از استقلال به ورزشگاه می‌آیند. می‌دانیم که فشار زیادی از سوی هواداران بر روی تیم ما خواهد بود، اما اگر بازی خودمان را ارائه کنیم، می‌توانیم خودمان را به آنها تحمیل کنیم و در آن صورت هواداران استقلال ناامید خواهند شد نه ما. در ورزشگاه‌های بزرگ دیگری بازی داشتیم. می‌دانیم که چطور می‌شود در آن جو کنار بیاییم و از آن امتیازی برای خودمان فراهم کنیم.

وی افزود: استقلال تیمی با بازیکنان بسیار خوب در هر پست است. آنها در مرحله گروهی نشان دادند که تیم قابل احترامی هستند. آنها در مرحله قبلی توانستند الشباب امارات را چهار بر دو شکست دهند. چیزی که نشان می‌دهد آمار گلزنی آنها خوب است. استقلال تیمی سازماندهی شده که بازیکنان بزرگی دارد. استعدادهای فردی بازیکنان استقلال در بازی این تیم کاملا مشخص است. چیزی که ما باید برابر آن تلاش کنیم. ما کاملا برای حریفمان احترام قائل هستیم، زیرا آنها دارای مربی خوبی هستند.

سرمربی بوریرام در پایان درباره بازیکنان تیمش، گفت: تیم ما مخلوطی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند. بازیکنان جوان زیادی در تیم ما حضور دارند که در کنار بازیکنان با تجربه فعالیت می‌کنند. ما در بازی‌هایمان تنها به بازیکنان خارجی و بین‌المللی متکی نیستیم. وقتی که آنها در کنار هم قرار می‌گیرند قدرت تیمی ما مشخص می‌شود. بازیکنان با تجربه تایلندی ما همگی از کیفیت خوبی برخوردارند. این باعث می‌شود که ما نیمکت خوبی داشته باشیم و هر وقت که به نیمکت نگاه می‌کنم دلگرم می‌شوم، زیرا این فرصت را به شما می‌دهد که تصمیمات خوبی را در طول بازی بگیرید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها