کد خبر: ۱۵۷۶۴۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: اگر بازيکنان ما اشتباه نمي کردند استقلال تا صبح گل نمي‌زد.
افشين ناظمي پس از شکست دو بر يک برابر استقلال در نشست خبري اظهار داشت: به بازي خوب امتياز نمي‌دهند ولي ما امروز بازي خوبي انجام داديم و حريف موقعيت زيادي نداشت. حتي من با بازيکنانم کار کرده بودم و نگران هيچ چيزي نيستم و هرچه در توان دارم به کار مي‌گيرم تا امتيازهاي بعدي را بگيريم.

وي در مورد اينکه انگار بازي ‌را نديده‌ که استقلال خيلي موقعيت داشت، گفت: کدام موقعيت را مي‌گوييد؟ چرا فقط شما يک نفر اين حرف را مي‌زنيد. مگر توپي را که متوسل‌زاده زد موقعيت صد در صد نبود. وقتي دفاع حريف کند است بايد از عمق دفاع حمله کنيم. مگر همان توپي که مهدوي‌ زد و گل نشد از کجا زد؟

ناظمي در مورد صحنه مشکوک پنالتي، گفت: آن صحنه را نديدم.

سرمربي داماش در مورد روش بازي اين تيم ، گفت: وقتي استقلال از ابتداي نيمه دوم مجيدي را آورد مي‌خواست از بازي مستقيم استفاده کند که اشتباه فردي ما باعث گلزني او شد اگر بازيکن ما اشتباه نمي‌کرد استقلال تا صبح گل نمي‌زد. ما اگر مرکز ميدان را هم مي‌گرفتيم تاثيري نداشت. وقتي چهار هافبک وسط داشتيم نيازي به تغيير سيستم نداشت.

ناظمي در مورد حرف‌هاي قلعه‌نويي مبني بر استفاده از بازيکنان بلند قد، گفت: ضعف استقلال را در عمق دفاع ديديم و هدف اصلي ما آنجا بود. چون مهاجمان ما از گام‌هاي بلندي استفاده مي‌کنند در 15 دقيقه آخر از مهاجمان سرعتي استفاده کرديم. در هر بازي بايد به گل برسيم. براي ما معضل گل مفت خوردن است اما به استقلال تبريک مي‌گويم و بايد به خودمان برگرديم و انشالله از اين وضعيت خارج شويم.

سرمربي داماش گيلان، ديدار آينده با گسترش تبريز و سپاهان، گفت: من ناظمي براي شش امتياز آينده برنامه دارم و تيم را براي برد به ميدان مي‌فرستيم در بازي‌هاي بزرگ اشتباه‌هات تاثيرگذار است. حالا هم بازيکنان ما نبايد اشتباه کنند و به همين محکمي که در اينجا حرف مي‌زنم به بازيکنان هم مي‌گويم که بايد حمله کنيم تا به گل برسيم. از موقعيت‌هاي‌مان خوب استفاده نمي‌کنيم. اگر مهدوي و متوسل‌زاده از موقعيت‌هاي گلزني‌شان استفاده مي‌کردند به استقلال نمي‌باختيم. متاسفانه نتايج دست ما را بسته است و نمي‌توانيم تفکر دوم خودمان را پياده کنيم.

وي ادامه داد: بر اساس قدرت تاکتيکي حريف ترکيب تيم را تعيين کرديم. هادي محمدي را به ميدان فرستاديم تا قدرت سرزني ما اضافه شود. خوشحالم استقلال از آن ناحيه که من فکر مي‌کردم به گل نرسيد.

ناظمي در مورد عملکرد دروازه‌بان تيمش گفت: از بازيکنانم راضي هستم چون زحمت خودشان را کشيدند. امروز دهقاني را گذاشتيم و ميلاد فراهاني هم زحمات زيادي براي ما کشيده و از دهقاني هم راضي هستم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده اشتباه‌ها را کم کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها