کد خبر: ۱۵۷۶۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
با توجه به انتشار اخباري درباره دليل عدم برگزاري کنفرانس خبري پيش بازي تيم هاي گسترش فولاد و صبا، در شهر مقدس قم، روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز ارايه توضيحاتي در اين خصوص الزامي دانست.
همانگونه که عموم علاقه‌مندان فوتبال استحضار دارند، توجه و احترام به اصحاب رسانه به عنوان نمايندگان اذهان عمومي، همواره در سرلوحه امور باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز قرار داشته است. از همين رو، تمامي عوامل اين باشگاه، تعامل با رسانه ها و حضور در نشست هاي خبري و پاسخگويي به خبرنگاران، را هميشه وظيفه خود دانسته اند. موارد اثبات اين موضوع نيز در کنفرانس هاي پيش و پس از بازي هاي چهار ديدار اول فصل جاري ليگ برتر گسترش فولاد تبريز، قابل مشاهده مي باشد.

امّا درخصوص کنفرانس خبري پيش بازي صباي قم و گسترش فولاد تبريز، با توجه به برنامه مسافرتي و ساعت پروازي کاروان تيم گسترش فولاد تبريز به تهران و سپس به شهر مقدس قم، امکان رسيدن و حضور پيش از ساعت 23 در اين شهر، در روز پنج شنبه(امروز)، فراهم نبود و در همين راستا و عليرغم، پيگيري و رايزني هاي چند روز گذشته، مسئولان باشگاه صباي قم، برگزاري کنفرانس خبري در اين ساعت را امکان پذير ندانسته و به همين جهت، اين برنامه لغو گرديد.

با اين حال، روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، به نوبه خود از تمامي رسانه ها و خبرنگاران، از بابت اين موضوع پوزش و عذرخواهي مي نمايد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها