کد خبر: ۱۵۷۶۳۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: اميدوارم تصميمات داوران مشکل‌ساز نشود و اگر مشکلي است فني باشد.
منصور ابراهيم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل فولاد خوزستان گفت: يکي از خصوصيات نشست خبري قبل از مصاحبه اين است که خيلي راحت و دوستانه حرف زديم که اين جلسات را از يکنواختي در مي‌آورد اما صحبت هايي که در اين جلسات مطرح مي‌شود کاملاً يکنواخت است.

به گزارش فارس،وي افزود: امروز در مورد آمار صحبت مي‌کنيم فولاد سال گذشته در جدول چهارم شد و اکنون صدرنشين است ما سال قبل هشتم بوديم و حالا نيز در همين مکان قرار داريم. ذخيره‌سازي امتيازات در اين مقطع بسيار موثر است وقتي به خط حمله فولاد نگاه مي‌کنيم مي‌بينيم آنها پارسال جزء بهترين‌ها بودند. بايد در اين زمينه خيلي دقت کنيم آنها به خوبي همديگر را مي‌بينند و بازيکنان کناري خيلي خوب اضافه مي‌شوند. مخصوصاً جماعتي اين کار را عالي انجام مي‌دهد.

ابراهيم‌زاده خاطرنشان کرد: فولاد براي هر تيمي خطرناک است البته آمار خطايي که آنها کنار محوطه جريمه مي‌دهند بالا است لوسيانو، رحماني و شريفات خطرناک‌ترين بازيکنان اين تيم هستند و با اضافه شدن حاتمي نيز خط حمله فولاد از ارسال‌ها بهتر استفاده مي‌کنند. کرمي نيز بازيکن امتياز مفيدي است همه اين پيش‌بيني‌ها حاکي از اين است که فردا بازي سختي داريم و بايد با دقت بيشتري در ميدان حاضر شويم. برد در اين ديدار ما را بالا مي‌برد خوشبختانه محروم نداريم و والري مصدوم است.

سرمربي راه‌آهن در مورد اينکه چرا امسال از کاپيتان تيم خود حسين پاشايي کمتر استفاده مي‌کند عنوان کرد: پاشايي امسال هم براي ما کاپيتاني مي‌کند وقتي چنين سؤالي مي‌پرسيد آيا مي‌دانيد آمار بازي‌هاي پاشايي فصل قبل چقدر بوده است فکر نکنيد اين آمار زياد باشد.پاشايي امسال تمامي روزه‌ها را گرفته است. خيلي دوست دارم شرايط بازي را هر چه سريعتر پيدا کند او حتي اگر بازي نکند حضورش بسيار مؤثر است کساني که تمامي روزه‌ها را مي‌گيرند برگشتشان سخت‌تر است همه در تيم ما تلاش ‌کنند و انشاءالله او نيز بتواند به ما کمک کند.

ابراهيم‌زاده در پايان يادآور شد: هر کس وظيفه دارد مسئوليت خودش را انجام دهد. به ما مي‌گويند در مورد داوري زياد حرف نزنيد شرايط داوري به گونه‌اي است که داوران جوان و خوبي آمده‌اند نبايد راجع به خود داورها صحبت کرد اما تصميمات آنها گاهي اثرگذار است و امتيازات را جابجا مي‌کند اميدوارم داوران جديد و قديمي تلاش کنند که با دقت خوبشان هيچ تيمي ضرر نکند. اتفاقي در بازي نفت براي ما افتاد که همه اعلام کردند اشتباه بوده و نبايد داور خطاي مدافع ما را مي‌گرفتند حتي گفتند مهاجم حريف خطا کرده اما آن صحنه پنالتي شد و با دريافت گل اثرات بعدي آن هم به وجود آمد. انشاءالله تصميمات داوران مشکل‌ساز نباشد و اگر مشکلي وجود دارد فقط مربوط به مسائل فني باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها