کد خبر: ۱۵۷۵۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
دایی: مقابل ملوان محکوم به پیروزی هستیم/
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش مقابل ملوان محکوم به پیروزی است.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: این دیدار از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و با توجه به نتیجه هفته گذشته، با تمام قدرت و قوا بازی خواهیم کرد تا با این پیروزی شکست مقابل سایپا را جبران کنیم تا با این کار از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم. می‌دانیم که هواداران نیز پشت تیم ما هستند.

وی ادامه داد: ملوان نیز تیم خوبی است و پس از پیروزی در بازی هفته گذشته روحیه بالایی را به دست آورده است. ضمن آنکه هر تیمی مقابل استقلال و پرسپولیس با توان بیشتری بازی می‌کند اما ما محکوم به شکست دادن ملوان هستیم و امیدوارم در ورزشگاه آزادی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

دایی درباره ضعف خط حمله پرسپولیس نسبت به خط دفاع این تیم خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تا در خط حمله نیز مانند خط دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم و شانس‌های بیشتری به‌وجود آوریم که امیدواریم دچار بدشانسی نشویم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان این تیم نیز اظهار داشت: 4 بازیکن مصدوم داریم که هفته گذشته به‌خوبی تمرین نکرده‌اند. علی عسکر و مارکو مشکل داشتند و نیلسون نیز نصفه و نیمه تمرین کرد. حقیقی و رضایی کمی مشکل دارند اما سایر نفرات تیم برای این بازی آماده هستند.

وی درباره جذب محمدرضا خلعتبری نیز گفت: درباره این مسئله اطلاعات دقیقی ندارم و باشگاه مذاکرات را انجام می‌دهد. هر مربی آرزو دارد خلعتبری را به خدمت بگیرد من نیز این بازیکن را دوست دارم و امیدوارم در امارات بازی نکند.

دایی درباره اینکه گفته می‌شود اگر خلعتبری به ایران بازگردد تا نیم‌فصل اجازه بازی نخواهد داشت، گفت: تاکنون شاهد بودیم که بارها به‌راحتی قوانین را دور زده‌اند و بازیکنان برخی باشگاه‌ها اکنون در لیگ ما بازی می‌کنند. فکر نمی‌کنم موضوع اصلی در شرایط کنونی این مسئله باشد، این را باشگاه می‌داند و آن را پیگیری می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که گفت: "به نظر می‌رسد برخی مصاحبه‌ها و جنگ روانی در آستانه بازی با سایپا سبب شد نتیجه نگیرید و شاید در ادامه این وضعیت روی عملکرد پرسپولیس تأثیر بگذارد"،  خاطرنشان کرد: برای همه احترام قائل هستم و همه افراد می‌توانند صحبت کنند، حال هرکسی هرچه دوست دارد می‌تواند بگوید اما من می‌خواهم محیطی به وجود بیاورم که این مسائل روی تیم تأثیرگذار نباشد. من پای اعتقادات و اهدافی که دارم ایستاده‌ام، ما به‌دنبال این هستیم که خدمت کنیم و گذشت زمان بسیاری از چیزها را به همگان نشان می‌دهد.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان نیز در ترکیب تیمش گفت: ما در حد نیازهای‌مان از بازیکنان استفاده می‌کنیم، جوانان خوبی داریم که اگر فرصت به دست بیاورند خود را اثبات می‌کنند. هر بازیکنی که خوب باشد می‌تواند در ترکیب تیم حضور پیدا کند و ما بر اساس ارزش‌های فنی و آمادگی بازیکنان از آنها استفاده می‌کنیم. من امیدوارم نفراتی که به تیم آورده‌ایم به‌خوبی کار کنند و خودشان را برای حضور در ترکیب تیم به من تحمیل کنند.

دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان انزلی از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساعت 20 روز جمعه 25 مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران به قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها