کد خبر: ۱۵۷۵۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به شیطنت‌های بی‌بی‌سی و تلاش برای اختلاف‌افکنی بین مجلس و دولت گفت: مجلس و دولت با یکدیگر تعامل خواهند داشت و تلاشهای بی‌بی‌سی برای اختلاف‌افکنی هیچ فایده‌ای ندارد.
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به شیطنت‌های بی‌بی‌سی فارسی در خصوص بررسی صلاحیت وزرا در صحن مجلس گفت: مجلس به وظیفه ذاتی خود در قبال صلاحیت وزرا عمل خواهد کرد و تحت تأثیر هیچ کس و هیچ رسانه‌ای قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: مجلس و دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران دو قوه مستقل هستند و هز یک دارای وظایف خاص خود می‌باشند و در عین حال با یکدیگر در چارچوب قانون تعامل دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر اینکه رسانه‌های ضد انقلاب همچون بی‌بی‌سی همواره علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران موضع گرفتند، گفت: آنها هیچ وقت دلسوز ملت ایران نبوده و همواره در پی شیطنت و اختلاف‌افکنی بین مسئولین ایران هستند اما مسئولین ایران با اتحاد و یکپارچگی مشت محکمی بر یاوه گویی آنها زده و خواهند زد.

کریمی قدوسی تأکید کرد: همانطور که مسئولین دولتی بیان کردند نظرات مجلس برای دولت قابل قبول است و دولت هم در چارچوب قانون به نظر مجلس تمکین می‌کند.

وی افزود: طبیعی است که مجلس در رأی دادن به وزرا حساسیت به خرج بدهد و به تعدادی از وزرا رأی اعتماد نمی دهد اما این به معنای مخالفت مجلس با دولت نیست و دولت نیز به این نکته اذعان دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها